מדריך מתנה

מדריך מתנה!

איך תגדילו את המכירות באמצעות רשימות תפוצה בלי להשקיע כסף!

למה לא רכשו ממני?

שושי , נטרופטית ורפלקסולוגית מומחית ארגנה הרשמה לסדנת מבוא בנושא איך להתכונן לחורף. 40 נשים נרשמו ואף הגיעו למפגש עצמו. מתוך הנשים שהשתתפו במפגש המבוא רק 7 נשים נרשמו לסדנה שלה.
למרות ההשקעה הרבה של שושי בפרסום סדנת המבוא, היא הפסידה עוד לקוחות שהיו יכולות לרכוש ממנה מוצרים או טיפולים.

ריקי סובלת מפצעי בגרות כבר תקופה. היא בדקה באינטרנט אפשרויות טיפול והגיעה לאתר של דגנית המציעה טיפול לפצעי אקנה בעלות של 1000 ש”ח. כרגע הטיפול יקר לה מידי, ולמרות שהיא התרשמה מההמלצות היא חזרה לאחור לגוגל והמשיכה לחפש אחר פיתרון זול יותר.
דגנית הפסידה לקוחה פוטנציאלית, למרות ההשקעה הרבה שלה באתר ובקידום שלו.

מה ניתן לעשות כדי להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות משלמים?

אחד הכלים היעילים ביותר לשיווק באינטרנט הוא “שיווק באמצעות רשימות דיוור” כשהמטרה היא לא רק לעדכן במוצרים חדשים אלא בעיקר לבנות אמינות ותדמית של מומחה בעיני הלקוחות הפוטנציאלים והגולשים, מכיון שלקוחות ירכשו שירות או מוצר מחברה או מאדם אמין ומומחה.

הדיוור הקבוע של תכנים איכותיים מאפשר לגולש להתרשם מהמקצועיות ומהידע הנרחב שלך, כך שיהיה לו קל הרבה יותר להתקדם לרכישה.

ובדוגמאות שלנו-

אם שושי תדוור לנשים שהשתתפו בסדנת המבוא, חלקן ירשמו לסדנה הבאה שלה. אם דגנית תשים באתר הרשמה לניוזלטר שלה המכיל תכנים מקצועיים לשמירה על בריאות העור, אין ספק שגולשים כמו ריקי ירשמו ובהמשך גם יפנו אליה לטיפול.

איך עושים את זה?

  1. נרשמים לחברת דיוור מוכרת כמו רב מסר, שלח מסר, VIPLUS וכד’. (חברת VIPLUS מאפשרת שימוש חינם בתוכנה שלה עד ל200 רשומים ברשימה)
  2. יוצרים רשימת דיוור ומכניסים אליה לקוחות פוטנציאלים שיצרו קשר, כאלו שהשתתפו במפגשי הנטוורקינג שהיינו או בסדנאות שערכנו.
  3. בונים ניוזלטר ומדוורים באופן קבוע.

הדיוור הקבוע של תכנים איכותיים מאפשר לגולש להתרשם מהמקצועיות ומהידע הנרחב שלך, כך שיהיה לו קל הרבה יותר להתקדם לרכישה.

ובדוגמאות שלנו-

אם שושי תדוור לנשים שהשתתפו בסדנת המבוא, חלקן ירשמו לסדנה הבאה שלה. אם דגנית תשים באתר הרשמה לניוזלטר שלה המכיל תכנים מקצועיים לשמירה על בריאות העור, אין ספק שגולשים כמו ריקי ירשמו ובהמשך גם יפנו אליה לטיפול.