למכור. להנות. להצליח.
רוצים לפרסם סדנה? קורס? יש לכם מוצר מעולה ואתם רוצים למכור אותו באינטרנט?
אודיזיין מציעה לכם דף מכירה/ נחיתה במערכת וורדפרס:
מקצועי וקל לתפעול. תמיד תוכלו ליצור לכם דפי נחיתה על אותו בסיס ללא עלות נוספת!
בניית דפי מכירה/ נחיתה בוורדפרס
תהליך בניית דף נחיתה כולל אסטרטגיה שיווקית ובניה על פי מודל ייחודי של המגנט , שגורם ללקוחות להשאיר פרטים ולהשתוקק לרכוש!
בניית דף נחיתה באלמנטור באתר הוורדפרס שלכם, מאפשרת לכם גמישות מלאה בניהול התכנים, עיצוב מרשים ושכפול קל לדפי מכירה נוספים!
ארגון איילה
דף נחיתה לקורס של הרב שמחה כהן
אפרת אלפסי
דף נחיתה לקורסי קיץ
אתי רוזנצוויג
דף נחיתה לקורס מוגנות
להורדת טמפלט בקובץ וורד לכתיבת דף נחיתה:
דף נחיתה/ מכירה
-
דף נחיתה באלמנטור
-
טמפלט מוכן לשימוש נוסף
-
מוכן תוך 3 ימים
-
אלמנטור פרו
-
מדריך וידאו לניהול הדף
-
כפתורי הקסם לסמארטפון
לקוחות מספרים:
היום יש לנו אתר מרשים,מיוחד ומעביר בדיוק את המסר שלנו.
אני מאחלת לאודליה ולכולנו שתמיד נעשה רק טוב, לכולם, בכל מקום שאנו נמצאים."
דף הנחיתה/ מכירה בתהליך השיווק הדיגטלי
בניית קמפיין פרסומי לאינטרנט מורכב ממספר כלים: דפי נחיתה, באנרים ומודעות לדיוור באימייל ובפייסבוק.
כל אלה מסייעים במיקוד לקוחות פוטנציאליים שתרצו למשכם לשירות או למוצר מסוים אותו אתם מעוניינים למכור.
הן דף הנחיתה והן הבאנר הפרסומי מעוצבים באופן מינימלסטי וברור כדי לאפשר העברת המסרים בצורה פשוטה ומהירה לקליטה.
אל דף הנחיתה יגיעו לרוב מהבאנר או מלחיצה על לינק בגוף הודעת המייל. (מיילים שיווקיים שנשלחים לרשימת התפוצה כחלק מתהליך השיווק באינטרנט).
דף נחיתה או דף המראה?
דף נחיתה שיווקי הוא עמוד שבו אמורים לנחות כל הגולשים שהקליקו על מודעה פרסומית שלנו בגוגל או על קישור ששלחנו בניוזלטר לכל רשימת התפוצה. זהו עמוד בעל חשיבות עצומה שכן הוא מהווה מעיין מעבר בין הפרסום שלנו לבין העסק עצמו, ותפקידו להשיג כמה שיותר המרות עבורנו. המרה היא הפיכתו של גולש בדף הנחיתה ללקוח, וזה נעשה באמצעות יצירת קשר ע”י השארת פרטים בדף הנחיתה.
יש משווקים שמעדיפים לכנות את דף הנחיתה דווקא להיפך דף המראה- מכיון שאומנם עליו “נוחתים” הגולשים , לאחר שראו פרסום שלנו, אך מצד שני העמוד הזה , כשהוא בנוי נכון, מאפשר לעסק להמריא , להצליח ולמכור הרבה יותר!
דף נחיתה שיווקי ויעיל, יכיל את מרבית האלמנטים הבאים:
- כותרת ראשית חזקה שמדברת על התועלת,
כותרת המשנה מייצרת סקרנות וגורמת להמשיך בקריאה של הטקסט. - פסקה הראשית שמפרטת את ההבטחה בכותרת.
- תמונת גיבור שאמורה לתת חיזוק לכותרת
- רשימת תועלות או יתרונות של שימוש במוצר
- הוכחה חברתית ו “לחץ חברתי” (ציטוטים , המלצות, לוגואים של לקוחות וכד’)
רוצה שנחזור אליך לשיחת יעוץ חינם לבניית דף נחיתה בוורדפרס ללא התחיייבות, השאר פרטים כאן:
זמינים מ 09:30-16:30
כתובת: ז’בוטינסקי 138 רמת גן, בניין בית דוד
מייל: odelya@odesign.co.il