איך לבחור את מערכת הדיוור המתאימה לעסק שלך? המדריך המלא

איך לבחור מערכת דיוור

כעסק פעיל, הגעת לשלב שבו חשוב לך להתחיל לדוור תכנים ללקוחות שלך: עדכונים, מבצעים, תכנים שיווקיים ועוד. הבעיה היא ששליחת מיילים דרך הג'ימייל לא תמיד נראית כמו פתרון אידיאלי, ויש הרבה שאלות שמתחילות לצוץ: האם כדאי לשלוח מיילים דרך הג'ימייל או שאולי כדאי להשתמש במערכת דיוור ייעודית? איך בוחרים את המערכת המתאימה? ואילו מערכות קיימות בשוק? מה ההבדל ביניהן?

בא נענה קודם כל על השאלה:

למה לא לשלוח דרך הג'ימייל?

שליחה דרך ג'ימייל עשויה להיראות נוחה, עם היתרון שהמיילים מגיעים לתיבת "הראשי" של הנמענים. עם זאת, שליחה בכמויות גדולות דרך ג'ימייל עלולה להוביל לחסימת החשבון בגלל חשש לספאם. בנוסף, אין לך את הכלים לעקוב אחרי ביצועי הקמפיינים, כמו שיעור פתיחה והקלקות, ואין אפשרות לאוטומציות או להסרה אוטומטית של מנויים. מערכות דיוור מציעות יתרונות כמו מעקב מדויק אחרי המיילים, פתרון לבעיית הספאם, עמידה בחוקי ה-GDPR, ואפשרות להסיר מנויים בקלות.

עכשיו כשהבנו שאי אפשר להמשיך ולדוור כמויות דרך ג'ימייל- נתקדם לשאלה הבאה:

איך לבחור מערכת דיוור לעסק שלך?

השוק מציע כמה מערכות דיוור שיכולות להתאים לצרכים שונים של עסקים. אנחנו נתמקד בארבע מערכות דיוור ישראליות פופולריות – רב מסר, שלח מסר, מסרגו וסמוב – כל אחת מהן מציעה יתרונות שונים (ויש לה גם חסרונות כמובן…)

1. רב מסר

רב מסר מערכת דיוור

רב מסר היא אחת המערכות המוכרות ביותר בשוק. היא מציעה מערכת דיוור מתקדמת עם כלים לבניית דפי נחיתה, אוטומציות ושיווק חכם. יתרון חשוב של רב מסר הוא שמערכת הקורסים כלולה ללא תוספת מחיר – דבר חשוב במיוחד לעסקים שמעוניינים להציע קורסים דיגיטליים ללקוחותיהם. עם זאת, המחיר שלה יכול להיות גבוה יותר ממערכות אחרות, במיוחד עבור עסקים קטנים.

קהל יעד: עסקים עם צורך בנפח דיוור גבוה.

מחירים: חבילות החל מ-95 ₪ לחודש ל-1,000 נמענים.

פיצ'רים: דפי נחיתה מרהיבים, אוטומציות שיווקיות מתקדמות, מערכת CRM, תמיכה במערכות חיצוניות.

יתרונות: פיצ'רים מתקדמים, תמיכה במערכות חיצוניות.

חסרונות: מחירים עשויים להיות גבוהים לעסקים קטנים.​

קישור להרשמה>>

2. שלח מסר

מערכת דיוור שלח מסר

שלח מסר היא מערכת דיוור ידידותית שמספקת כלים לניהול דיוורים, אוטומציות ודפי נחיתה. היתרון של שלח מסר הוא שהיא מאפשרת שימוש בחינם עד ל-250 נרשמים, מה שיכול להיות פתרון מצוין לעסקים קטנים ומתחילים. בנוסף, היא מציעה גם מערכת קורסים וכלים לשיווק חכם שמאפשרים לבצע אופטימיזציה לקמפיינים בקלות.

קהל יעד: עסקים בינוניים וגדולים.

מחירים: חבילה חינמית עד 250 נמענים ו-2,000 דיוורים חודשיים. חבילות בתשלום החל מ-79 ₪ לחודש.

פיצ'רים: ניוזלטרים, דפי נחיתה ללא הגבלה, מערכת CRM, מערכת קורסים דיגיטליים, אוטומציות מתקדמות.

יתרונות: מגוון כלים שיווקיים, תמיכה מלאה, התאמה לדיוור לשומרי שבת.

חסרונות: חלק מהפיצ'רים זמינים רק בחבילות בתשלום.

קישור להרשמה>>

 

3. מסרגו (meserGO)

מערכת דיוור מסר גו

מערכת מסרגו מציעה מחיר נמוך במיוחד, והיא מתאימה לעסקים עם תקציב מוגבל. היתרון שלה הוא שהיא פועלת לפי "בנק מיילים" – כלומר, אתה רוכש כמות מיילים מראש, והמחיר מאוד זול. מצד שני, עיצוב דפי הנחיתה במערכת פשוט יחסית, והיא פחות גמישה בהשוואה למערכות כמו רב מסר ושלח מסר.

קהל יעד: עסקים עם צורך במגוון ערוצי תקשורת.

מחירים: חבילות חודשיות החל מ-108 ₪ ל-10,000 דיוורים אלקטרוניים.

פיצ'רים: שליחת SMS ארוכים והודעות קוליות, דפי נחיתה ללא הגבלה, אוטומציות ב-WhatsApp.

יתרונות: מגוון ערוצי תקשורת, גמישות גבוהה.

חסרונות: ממשק עשוי להיות מורכב למשתמשים חדשים.

קישור להרשמה>>

 

 

4. סמוב (Smoove)

מערכת דיוור סמוב

סמוב מתאימה במיוחד לעסקים עם חנויות דיגיטליות, כיוון שהיא מאפשרת אוטומציות שיווקיות מתקדמות כמו נטישת עגלת קניות. המערכת מציעה כלים מצוינים עבור מי שמעוניין להפעיל אוטומציות בצורה חכמה. בנוסף, היא מציעה קורסים דיגיטלים.

קהל יעד: עסקים קטנים, עצמאים ויזמים.

מחירים: מתחילים ב-49 ₪ לחודש עד 500 נמענים, עם אפשרות לשדרוגים עד 593 ₪ לחודש ל-20,000 נמענים.

חבילה חינמית: עד 100 נמענים ו-1,000 דיוורים חודשיים ללא צורך בכרטיס אשראי.

פיצ'רים: דפי נחיתה, אוטומציות שיווקיות. מערכת CRM, מערכת קורסים דיגיטליים.

יתרונות: ממשק נוח, אוטומציות ברמה גבוהה, חבילה חינמית.

חסרונות: פיצ'רים מתקדמים יותר זמינים בחבילות בתשלום.

קישור להרשמה>>

 

 

הפרמטרים הנוספים שחשוב לקחת בחשבון

בבחירת מערכת דיוור חשוב לקחת בחשבון גם את הצורך באוטומציות מתקדמות, חיבורים למערכות CRM שונות, או אם אתם מתכננים להרחיב את השיווק ולשלוח קמפיינים מותאמים אישית. לכן, אם יש לכם צרכים מיוחדים, כדאי מאוד ליצור קשר עם ספקי המערכות ולהתייעץ איתם לפני קבלת החלטה.

הגדרת המערכת והדרכה

הגדרת המערכת יכולה להיות מורכבת, במיוחד למי שלא מכיר את הכלים השונים. אך אל דאגה, במקרים רבים יש תמיכה טכנית דרך המערכת או סרטוני הדרכה שיכולים לעזור לכם.

אם חשוב לך לחסוך זמן ולהימנע מהעבודה הכפולה, נוכל להגדיר עבורך את המערכת, כולל הגדרת הטמפלט של המיילים והאוטומציה. כל מה שנותר לך לעשות הוא להיכנס, לשכפל את הטמפלט, להחליף את התוכן ולשלוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תמונה של אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי בעלת MB במנהל עסקים בהתמחות שיווק ופרסום, אסטרטגית ומומחית לשיווק דיגיטלי מתקדם ובעלת סוכנות המדיה אודיזיין לבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות החברתיות החל משנת 2012. מעבירה קורסים וסדנאות בשיווק דיגיטלי בפלטפורמות שונות: מעוף, מנהיגות עסקית צעירה, תמך, המרכז להכשרה מקצועית ועוד.

לחזור אליכם בטלפון
עם הצעה משתלמת במיוחד
לבניית אתר וורדפרס?

רוצים מקפיצים מכירות?

קבלו במתנה את המדריך האינטרקטיבי שיגלה לכם איך אתר אינטרנט יעבוד בשבילכם ויקפיץ לכם את המכירות והשיווק!

דילוג לתוכן