כלים טכניים לפיתוח מוצרי מידע וקורסים דיגיטליים

כלים טכניים לקורסים דיגיטלים

בין אם אתם עוסקים במקצועות הטיפול – קאוצ'ינג , אימון, הנחיית הורים או במקצועות שרות אחרים כמו יועצי מס, גרפיקאים פרסומאים , יועצים- אתם מוכרים את הזמן שלכם. אין לכם יותר מ24 שעות ביממה.  בעלי עסקים המוכרים מוצרים, לעומת זאת, יכולים באותו זמן למכור מוצר אחד או 50 מוצרים (ויותר…).

איך אתם , בעלי עסקים הנותנים שרות, יכולים למנף את הזמן שלכם (הרי אי אפשר להוסיף עוד שעות ליממה…)

לכאן בעצם נכנסים מוצרי מידע- קורסים וסדנאות דיגיטליות.

יצירה ושיווק של קורס דיגיטלי הופכים את השרות שלכם להכנסה פסיבית ומאפשרים לכם למכור יותר באותו הזמן. הם גם מאפשרים לכאלו שגרים רחוק לרכוש את המוצר שלכם , כאלו שלא היו מגיעים לטיפול או יעוץ אצלכם בגלל המרחק.

מוצרים לא חייבים להיות רק מוצרי מידע . מאמנת יכולה להוציא קלפים טיפוליים, דיסק הרפיה, וכו'. עו"ד יכול להוציא טפסים וחוזים להורדה, אבל אין ספק שבעידן של היום מוצרי המידע פורחים ומאפשרים לכל אחד בכל מקום ללמוד הכל דרך האינטרנט.

אני רוצה להתמקד בפוסט הזה בכלים טכניים לפיתוח מוצרי מידע וקורסים דיגיטליים:

תוכנות לצילום קורס דיגיטלי:

  1. screencast-o-matic – תוכנה אינטרנטית המאפשרת צילום המסך בשילוב הסרטה של המרצה (כך שניתן להציג מצגת ובו זמנית לראות בצד בקטן את המרצה מדבר). זו  תוכנה ידידותית וקלה למשתמש וגם מאוד זולה-  (רשיון לשנה רק 18$). זה הקישור לאתר שלהם: https://screencast-o-matic.com/
  2. power point – התוכנה מאפשרת הקלטה של המצגת כולל שמע (בלשונית הצגת שקופיות> הקלט הצגת שמע) ומאפשרת לנו ליצור סרטון וידאו מהמצגת שלנו כולל הקלטת הדיבור שלנו.
  3. הסמארטפון היום משוכלל ומאפשר הסרטת וידאו ברמה גבוהה. על מנת לייצב את הצילום נוכל לרכוש חצובה במחיר של לא יותר מ35 שח! קישור לרכישה אינטרנטית>>>חצובה לצילום קורס דיגיטלי

 

מערכות לקורסים דיגיטליים:

קורס בתשלום דורש שהלקוח יזין שם משתמש וסיסמא על מנת לקבל גישה לתכני הקורס.

לשם כך יש מספר מערכות המאפשרות זאת:

  1. Schooler של רב מסר– המערכת מאפשרת סיכרון בין הדיוור, הקורסים והסליקה של האשראי (קארדקום או משולם מאוד נוחים להתממשקות עם רב מסר). העלות היא חודשית – לפי גודל רשימת התפוצה.
  2. מערכת הקורסים של שלח מסר- ניתן להקים קורס בן 3 שעורים בחינם! המחיר לקורס רגיל החל מ129 שח. מעבר לחיסכון בעלויות, מערכת שלח מסר מאפשרת התממשקות עם הדיוור כמובן.
  3. אתר וורדפרס– בניה של מערכת קורסים על וורדפרס היא עלות חד פעמית גבוהה יחסית, אך מאפשרת שליטה וגמישות מלאה על אופן הצגת התכנים והחומרים , אין צורך לשלם באופן חודשי והמערכת כמובן בבעלותכם.
  4. פלטפורמות קורסים – אלו הם אתרים המאפשרים לאחר הרשמה ותשלום להעלות את הקורס למערכת שלהם. האתר המפורסם ביותר בעולם הוא UDEMY באנגלית, מערכות ישראליות מוכרות ומוצלחות הן – האקדמיה הישראלית של לימודים באינטרנט של ארז בן שוהם, ומערכת  ASKOLI . היתרון במערכות אלו היא החשיפה של הקורסים לקהל גולשים גדול שגולש באתר.
  5. הקמפוס היהודי- בחודשים האחרונים שחקן חדש נכנס לזירה- הקמפוס היהודי של הידברות. התשלום על הימצאות הקורס באתר של הידברות הוא לא חודשי אלא אחוזים מהמכירות. יש גם אפשרות שהידברות לוקחים את כל ההפקה עליהם במידה ומדובר בקורס איכותי. לקבלת תנאי הפרסום בהידברות שלחו מייל: [email protected]

איחסון הסרטונים:

את הקורסים יש להעלות ליוטיוב או לוימאו. אם מדובר בקורס יקר וחשוב לנו שהסרטונים לא יחשפו מחוץ לקורס העדיפות היא במערכת Vimeo, מכיוון שב- Vimeo הסרטונים יותר מאובטחים ובאחסון של יוטיוב אפשר להפעיל את הסרטון באתר שלכם ואז לשתף לכל העולם. בוימאו ניתן להגדיר הגדרת פרטיות שלא מאפשרת הורדה של סרטונים והעברתם.

אם הקהל שלנו מוגבל בצפיה בסרטונים של יוטיוב או וימאו, ניתן להעלות את הסרטונים לגוגל דרייב ולשתף את הלקוחות. כמובן אופציה זו לא מאבטחת אתכם מהורדת הקבצים ומהעברתם.

לתמיכה טכנית בהפקת קורס דיגיטלי, תוכלו תמיד לפנות אלינו: [email protected]

השארת תגובה

אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי מומחית לשיווק דיגיטלי מתקדם ובעלת סוכנות המדיה אודיזיין לבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות החברתיות החל משנת 2012. מעבירה קורסים וסדנאות בשיווק דיגיטלי בפלטפורמות שונות: מעוף, מנהיגות עסקית צעירה, תמך ועוד.
גלילה לראש העמוד

לחזור אליכם בטלפון
עם הצעה משתלמת במיוחד
לבניית אתר וורדפרס?

מקפיצים מכירות!

קבלו במתנה את המדריך האינטרקטיבי שיגלה לכם איך אתר אינטרנט יעבוד בשבילכם ויקפיץ לכם את המכירות והשיווק!

דילוג לתוכן