הנוסחה לשיווק מנצח באינטרנט למודל הקהילה

הנוסחה לשיווק מנצח באינטרנט למודל הקהילה

אם בעסק שלכם הקהל קונה בתדירות גבוהה ורמת העניין שלו בתחום אף היא גבוהה, מודל השיווק המתאים ביותר עבורכם הוא ניהול קהילה. נוסחת 4 השלבים לשיווק מנצח באינטרנט במודל הקהילה: תנועה- תנועה ממוקדת של גולשים לאתר האינטרנט (פייסבוק, דף נחיתה, אתר וורדפרס עסקי וכו’) המרה- המרת הגולש לחבר בקהילה (הרשמה לדיוור, הצטרפות לדף פייסבוק וכו’) […]

להמשך קריאה
איך להגדיר POP3 ולחבר את תיבת הדואר של האתר לג’ימייל?

איך להגדיר POP3 ולחבר את תיבת הדואר של האתר לג’ימייל?

כחלק מהנראות המקצועית שלנו כבעלי עסק, אנחנו נרצה להשתמש בתיבת הדואר שלנו עם שם הדומיין. יחד עם זאת חשוב לנו לא להתפזר בכמה תיבות מיילים ולהשתמש בג’ימייל המוכר והטוב… אנחנו גם נרצה שתיבת הדואר בשרת לא תתמלא ונצטרך לשלם על הגדלת האיחסון. ולכן כדי שנמשיך לקבל את הדואר לג’ימייל ושהמיילים ימשכו מהשרת ולא יעמיסו עליו […]

להמשך קריאה
הכל על דומיין

הכל על דומיין

איך בודקים אם הדומיין פנוי? איך אתם יכולים לדעת מי הבעלים של אתר מסוים, או האם השם של העסק שלכם תפוס? אם רוצים לבנות אתר נישה נוסף- האם צריך לקנות דומיין חדש? דומיין domain הוא שם מתחם- כמו השלט של האתר שלכם . הדומיין נרשם לשנה מראש ואפשר גם לשנתיים. כדי לבדוק האם השם שאתם […]

להמשך קריאה
איך למנוע מהמיילים מהאתר להגיע לספאם

איך למנוע מהמיילים מהאתר להגיע לספאם

נורא מעצבן לגלות שלקוח היה באתר שלך, מילא טופס עם הפרטים, אך הם הגיעו לספאם , וכך פספסת לקוח. למה זה קורה? אם בנית אתר וורדפרס או על מערכת אחרת, ג’ימייל מזהה שהמייל מטופס שלקוח מילא לא באמת הגיע ממנו, ולכן עלול לשלוח את המייל לספאם. בסרטון הזה אני מראה איך ליצור מסנן , כך […]

להמשך קריאה
כלים טכניים לפיתוח מוצרי מידע וקורסים דיגיטליים

כלים טכניים לפיתוח מוצרי מידע וקורסים דיגיטליים

בין אם אתם עוסקים במקצועות הטיפול – קאוצ’ינג , אימון, הנחיית הורים או במקצועות שרות אחרים כמו יועצי מס, גרפיקאים פרסומאים , יועצים- אתם מוכרים את הזמן שלכם. אין לכם יותר מ24 שעות ביממה.  בעלי עסקים המוכרים מוצרים, לעומת זאת, יכולים באותו זמן למכור מוצר אחד או 50 מוצרים (ויותר…). איך אתם , בעלי עסקים […]

להמשך קריאה
למה נדלקתי כשהתקשרתי לSMOOV

למה נדלקתי כשהתקשרתי לSMOOV

“התוכן הוא המלך”- אין בעל אתר שלא שמע את המשפט הלעוס הזה. אבל מה לעשות- אכן כתיבת תכנים מקדמת את האתר שלנו! למה בעצם? ככל שיש יותר תכנים באתר בתחום העיסוק שלנו, גוגל מבין שאנחנו רלוונטים ויציג אותנו גבוה יותר במנועי החיפוש. אנשים מחפשים מידע בגוגל. אם נרשום תכנים שמתאימים לחיפושים – הלקוחות הפוטנציאלים ימצאו […]

להמשך קריאה
שיווק באמצעות רשימת דיוור

שיווק באמצעות רשימת דיוור

ענת חיפשה באינטרנט טיפול לפצעי בגרות ואיכשהו הגיעה לאתר שלך (אולי כי עשית פרסום ממומן, או בגלל שהאתר בנוי על וורדפרס…),  היא התרשמה מטיפול יחודי שהצעת בעלות של 1000 ש”ח, זה היה לה נשמע יקר מידי, והיא גם לא היתה בטוחה שהוא אכן יעיל. היא חזרה אחורה לעמוד התוצאות של גוגל והמשיכה לחפש פיתרון לפצעי […]

להמשך קריאה
5 כלים עוצמתיים שיגדילו משמעותית את ההמרה באתר שלכם

5 כלים עוצמתיים שיגדילו משמעותית את ההמרה באתר שלכם

בניתם אתר וורדפרס מהמם, מעוצב בקפידה , משדר את ערכי המותג שלך , כל החברים שהראיתם להם את האתר התפעלו, אבל תכלס’ למרות שיש גולשים – בקושי מגיעות פניות מהאתר. קבלו 5 כלים עוצמתיים שיגדילו משמעותית את ההמרה באתר ויניעו את הגולשים לבצע את הפעולה שאתם רוצים- לרכוש, להשאיר פניה, להירשם לניוזלטר, להתרשם ממבצע מיוחד […]

להמשך קריאה
איך להטמיע סרטון מיוטיוב באתר ?

איך להטמיע סרטון מיוטיוב באתר ?

בשנת 2006 גוגל רכשה את יוטיוב ומאז היא נותנת משקל משמעותי לאתרים שמוטמעים בהם סרטונים מיוטיוב. זו סיבה מספיק טובה בשבילך להתחיל להעלות סרטונים לערוץ שלך ביוטיוב ולהטמיע אותם באתר שלך. סיבה טובה נוספת היא שסרטון בהשוואה לתמונה תופס את הלקוח לא רק מהצד הויזואלי אלא גם מהצד השמיעתי. יש אנשים שקל להם יותר לקלוט […]

להמשך קריאה