מובלים או מובילים? – מה אפשר ללמוד ממגילת אסתר על שיווק העסק שלך

מובלים או מובילים? – מה אפשר ללמוד ממגילת אסתר על שיווק העסק שלך

בתחילת המגילה אנחנו פוגשים אסתר כדמות פסיבית. היא לא בוחרת את הדרך שלה – היא "נלקחת" לבית המלך, היא לא חושפת את זהותה, היא לא פועלת על דעת עצמה. לאורך כל הדרך, היא נשמעת למרדכי ומבצעת את מה שהוא אומר לה. אבל אז מגיע הרגע הקריטי. מרדכי שולח לה מסר שמשנה הכול: "וּמִי יוֹדֵעַ, אִם-לְעֵת […]

להמשך קריאה
נמרולוגיה- בדיוק מה שחשוב לדעת בהקשר לעסק שלך!

נמרולוגיה- בדיוק מה שחשוב לדעת בהקשר לעסק שלך!

בשבת קראתי בעלון של אחוות התורה ספור מרגש ומיוחד שלא הכרתי. במוצאי שבת חיפשתי את המידע על הספר הזה ואני רוצה לשתף גם אותך. אז רגע? מה הסיפור שכ"כ רגש אותי? הנה אפשר לקרא אותו כאן באריכות . זה יאפשר לך להבין למה ביל גיטס אמר שהוא יכול לקנות בכסף שלו הכל – כל בנין, […]

להמשך קריאה
פרסמתם וובינר או סדנה? כך תוודאו שהמשתתפים לא ישכחו להגיע! 

פרסמתם וובינר או סדנה? כך תוודאו שהמשתתפים לא ישכחו להגיע! 

אם יצא לכם להפיק וובינר, סדנה או כל אירוע אונליין, אתם בטח מכירים את האתגר הכי גדול – לגרום לנרשמים באמת להגיע. 🔹 אנשים נרשמים ואז שוכחים. 🔹 הודעות תזכורת הולכות לאיבוד בוואטסאפ. 🔹 יומיים לפני האירוע, חצי מהנרשמים בכלל לא זוכרים שהם הצטרפו. בדיוק בשביל זה יצרנו [שם הכלי שלך] – כלי פשוט וחכם […]

להמשך קריאה
אוטומציות לחנויות דיגיטליות שיגדילו לכם את המכירות באתר

אוטומציות לחנויות דיגיטליות שיגדילו לכם את המכירות באתר

בעלי חנות דיגיטלית? רוצים להגדיל מכירות ולשפר את חוויית הלקוחות? זה בדיוק הזמן להכניס אוטומציות שיעזרו לכם למקסם את הפוטנציאל העסקי שלכם ולחסוך זמן יקר. בואו נגלה יחד כמה פתרונות אוטומטיים שישדרגו את החנות שלכם! 1. אוטומציות במערכת דיוור מערכות דיוור כמו סמוב ומסר גו מאפשרות לכם ליצור קמפיינים אוטומטיים שמחזירים לקוחות לאתר ומגדילים את המכירות. […]

להמשך קריאה
השליחות שמאחורי העסק שלך – איך לספר אותה באתר?

השליחות שמאחורי העסק שלך – איך לספר אותה באתר?

כשלקוחות נכנסים לאתר שלכם, הם מחפשים הרבה יותר ממוצרים או שירותים. הם מחפשים חיבור. משהו שיעורר בהם השראה, יגרום להם להרגיש שהם בידיים טובות, ושאתם מבינים את הצרכים שלהם ברמה עמוקה. כאן נכנסת השליחות שמאחורי העסק.   השליחות היא לא רק מטרה עסקית – זו התשוקה שמניעה אותנו לקום בבוקר ולעשות את מה שאנחנו עושים. […]

להמשך קריאה
למה OpenAi שילמה מעל 15 מיליון על דומיין?

למה OpenAi שילמה מעל 15 מיליון על דומיין?

ידיעה שהתפרסמה השבוע, הפתיעה במיוחד- חברת OpenAi רכשה את הדומיין Chat.com בעלות של מעל 15 מיליון דולר!!! וזה לא הכל! הדומיין  Voice.com נמכר בעלות של 30 מיליון דולר! מה גורם לחברות להשקיע כ"כ הרבה כסף ברכישת דומיין שאפשר לרכוש בסביבות ה100 שח? הדומיין הוא הרבה יותר מכתובת אינטרנט. הוא פתח לעולם הדיגיטלי, תעודת זהות למותג, […]

להמשך קריאה
איך להגדיר מייל עסקי ולמה זה חשוב לעסק שלך?

איך להגדיר מייל עסקי ולמה זה חשוב לעסק שלך?

מירי, בעלת עסק לייעוץ נדל"ן. פנתה אלינו במטרה להקים תיבות מייל חדשות לעובדות שלה, אך עם דגש חשוב: לשמור את כל ההתכתבות מהמייל הישן. מירי הבינה שכדי לנהל את העסק שלה בצורה אפקטיבית ומסודרת, היא חייבת להשתמש בתיבת מייל עסקית שמותאמת לצרכים שלה. יוסי, מנהל חברת לוגיסטיקה קטנה, רצה לפתוח תיבות מייל לכל העובדים החדשים […]

להמשך קריאה
אתם רוצים שיגיעו אליכם מאוסטרליה?

אתם רוצים שיגיעו אליכם מאוסטרליה?

טרי מהבוקר. מירי, לקוחה ותיקה שלנו, שאלה אותי- "תנחשי מאיפה הגיעו אלי לרכישה באתר?" לא הצלחתי לנחש. "מאוסטרליה! אבל איך הם הגיעו אלי, אני לא יודעת." "זה פשוט" , אמרתי לה. "את מקום ראשון בגוגל בחיפוש של מפות לבתי כנסת!" והנה צילום מסך-   והנה עוד לקוחה שלנו, שספרה לי בשיחת מסדרון, שגם אליה פנו […]

להמשך קריאה
שיווק ממוקד- לא מבזבזים תחמושת

שיווק ממוקד- לא מבזבזים תחמושת

אם תקציב השיווק שלך לא מוגבל, אפשר פשוט לדלג לפוסט הבא. אבל אם התקציב של הפרסום והשיווק מוגבל (כמו לכל העסקים בעצם). אז הפוסט הזה בשבילך: היתה לי שיחה ממש לא מזמן עם בעלת עסק שמנהלת עסק בתחום כיסויי הראש למגזר מאוד מסוים. היא אמרה לי שהיא רוצה לעושת פרסום בגוגל כך שכל מי שתחפש […]

להמשך קריאה
אוטומציות וכלי AI שישדרגו את המכירות בחנות הדיגיטלית שלך!

אוטומציות וכלי AI שישדרגו את המכירות בחנות הדיגיטלית שלך!

תקופת הקורונה האיצה את פיתוח החנויות הדיגיטליות גם ע"י בעלי עסקים שפחות התחברו לקונספט, והעדיפו לקוחות אנושיים מולם שימששו את הסחורה, יתלהבו ויחמיאו. היום, לקוחות רבים יעדיפו לרכוש מוצרים בחנויות דיגיטליות, המציעות להם חווית קנייה נוחה וזמינה מכל מקום ובכל זמן. עם התחרות הגוברת, הצורך לייעל את תהליכי המכירה והשירות הופך לקריטי להצלחה של החנות […]

להמשך קריאה