שיווק באמצעות רשימת דיוור

שיווק באמצעות רשימת דיוור

ענת חיפשה באינטרנט טיפול לפצעי בגרות ואיכשהו הגיעה לאתר שלך (אולי כי עשית פרסום ממומן…),  היא התרשמה מטיפול יחודי שהצעת בעלות של 1000 ש”ח, זה היה לה נשמע יקר מידי, והיא גם לא היתה בטוחה שהוא אכן יעיל. היא חזרה אחורה לעמוד התוצאות של גוגל והמשיכה לחפש פיתרון לפצעי הבגרות שלה. חבל, הפסדת:( מה אפשר […]

להמשך קריאה
5 כלים עוצמתיים שיגדילו משמעותית את ההמרה באתר שלכם

5 כלים עוצמתיים שיגדילו משמעותית את ההמרה באתר שלכם

יש לכם אתר מהמם, מעוצב בקפידה , משדר את ערכי המותג שלך , כל החברים שהראיתם להם את האתר התפעלו, אבל תכלס’ למרות שיש גולשים – בקושי מגיעות פניות מהאתר. קבלו 5 כלים עוצמתיים שיגדילו משמעותית את ההמרה באתר ויניעו את הגולשים לבצע את הפעולה שאתם רוצים- לרכוש, להשאיר פניה, להירשם לניוזלטר, להתרשם ממבצע מיוחד […]

להמשך קריאה
איך להטמיע סרטון מיוטיוב באתר ?

איך להטמיע סרטון מיוטיוב באתר ?

בשנת 2006 גוגל רכשה את יוטיוב ומאז היא נותנת משקל משמעותי לאתרים שמוטמעים בהם סרטונים מיוטיוב. זו סיבה מספיק טובה בשבילך להתחיל להעלות סרטונים לערוץ שלך ביוטיוב ולהטמיע אותם באתר שלך. סיבה טובה נוספת היא שסרטון בהשוואה לתמונה תופס את הלקוח לא רק מהצד הויזואלי אלא גם מהצד השמיעתי. יש אנשים שקל להם יותר לקלוט […]

להמשך קריאה
איך גוגל יביא לכם כסף?

איך גוגל יביא לכם כסף?

שמעת נכון! גוגל באמת יכול להביא לך כסף! רוצה לדעת איך? אז קדימה. הפוסט הזה הוא מתוך הדרכה שהעברתי במפגש הנטוורקינג “חברות להצלחה” , ואני שמחה לשתף אותך בה. בפוסט הזה נבין מי הוא בעצם גוגל ומה המטרות שלו. מי אתה גוגל? גוגל אינו אלא עכביש- רובוט. בשפה המקצועית הוא נקרא Googlebot.  זהו רובוט מאוד מתוחכם, שיש […]

להמשך קריאה
איך תבנה את  האתר שלך מתוך חשיבה על הקידום שלו בגוגל?

איך תבנה את האתר שלך מתוך חשיבה על הקידום שלו בגוגל?

לפני שאתה בונה את האתר ואת דף הבית שלך , אתה חייב לבחור בין 5 ל 10 ביטויים שתרצה לקדם אותם בגוגל. אם לדוגמא העסק שלך הוא בנושא: “אימון אישי” , הקידום של ביטויים שהגולשים מחפשים בגוגל הוא ע”י קידום הדפים הרלוונטים באתר. ולכן כדי שנבנה את הדפים של האתר בצורה נכונה חשוב לדעת קודם […]

להמשך קריאה
עקרונות חשובים בבניית אתר ודף בית מוכר

עקרונות חשובים בבניית אתר ודף בית מוכר

דף הבית של האתר שלך הוא כמו חלון ראוה של החנות שלך, אם הוא יהיה אסטטי, מושך ומסביר פנים, הוא יגרום ללקוח להיכנס ואפילו לרכוש את המוצר שלך. כאשר גולש מגיע לדף הבית שלך יש לך בין 3 ל5 שניות לשכנע אותו למה כדאי לו לגלוש באתר שלך. אם לא תצליח לשכנע אותו בכך הוא […]

להמשך קריאה