איך למקסם את הווטסאפ לפעילות העסק?

איך למקסם את הווטסאפ לפעילות העסק?

איך למקסם את הווטסאפ לפעילות העסק? ווטסאפ פיתחה אפליקציה המיועדת לבעלי עסקים- Whatsapp Business. זו אפליקציה זהה לווטסאפ הרגיל רק עם אפשרויות נוספות המותאמות לבעלי עסקים. חשוב להדגיש כי מס' טלפון אחד יכול לשמש או לגרסה הרגילה או לעסקית אך לא לשניהם. כלים עסקיים: התפריט כלים עיסקיים בחלק העליון השמאלי של האפליקציה מכיל פונקציות חשובות […]

להמשך קריאה
איך גוגל שופינג עובד בשבילכם

איך גוגל שופינג עובד בשבילכם

איך גוגל שופינג עובד בשבילכם? גוגל שופינג היא מערכת פרסום המאפשרת לראות את המוצרים בחלק העליון של תוצאות החיפוש של גוגל בתור סליידר מוצרים עם המחירים וקישור ישירות לעמוד המוצר.   עסקים שמנהלים חנויות דיגיטליות או מוכרים מוצר בדף מכירה יכולים להשתמש בפלטפורמה הזאת ולהקפיץ את אחוז ההמרה והרכישות! כדי לפרסם בגוגל שופינג צריך: להתממשק […]

להמשך קריאה
איך להגדיל את המכירות בחנות אינטרנטית

איך להגדיל את המכירות בחנות אינטרנטית

איך להגדיל את המכירות בחנות אינטרנטית עסקים רבים המוכרים מוצרים פיזיים פונים יותר ויותר למכירה דרך האינטרנט. הקמת פלטפורמת מכירות דיגיטלית מאפשרת להם לפרסם ולהגיע ללקוחות שלא היו מגיעים אליהם פיזית אלא רק דרך רכישה אונליין. בהדרכה הזו שהיא חלק ממרתון הרצאות בסמינר "חכמים בדיגיטל 2021" תוכלו להכיר כללים וכלים דיגיטלים הן לחווית משתמש נוחה […]

להמשך קריאה
הסודות של גוגל אנליטיקס על האתר שלי

הסודות של גוגל אנליטיקס על האתר שלי

הסודות של גוגל אנליטיקס על האתר שלך יש לכם אתר? איך תדעו כמה אנשים מגיעים אליו ביום, או בחודש? איך תדעו אילו עמודים מעניינים את הגולשים שלכם ומהיכן הם הגיעו לאתר שלכם? גוגל אנליטיקס יגלה את הסודות האלו! גוגל אנליטיקס הוא כלי חינמי שפתחו בגוגל כדי לאפשר לנו לקבל מידע ונתונים חשובים על האתר שלנו. […]

להמשך קריאה
איך לבלוט בתוצאות החיפוש של גוגל?

איך לבלוט בתוצאות החיפוש של גוגל?

איך לבלוט בתוצאות החיפוש של גוגל? הדף שלך מדורג במקומות ראשונים בגוגל תחת מילת מפתח מסוימת? נהדר!!! אבל מדוע אף אחד כמעט לא לוחץ על התוצאה שלך? (הצצה קלה בגוגל אנליטיקס מגלה את זה…) האמת היא שהסיבה לכך כבר הפכה לסוד ידוע: גוגל החלה להעמיס את עמוד תוצאות החיפוש במודעות, קרוסלות מוצרים, סרטונים, מפות של […]

להמשך קריאה
גוגל לעסק שלי ובחינם!

גוגל לעסק שלי ובחינם!

גוגל לעסק שלי ובחינם! גוגל עידכנו בגרסת בטא פיצ'ר יחודי שמציג כמה שיחות נכנסו לעסק דרך גוגל לעסק שלי. הפיצ'ר הזה עדין לא נמצא בכל החשבונות. בדקו אם אצלכם הוא כבר פועל. גם אם כרגע האפשרות לראות כמה שיחות התקבלו מ"גוגל לעסק שלי" בתוך לוח הבקרה של המערכת, תוכלו לעשות חיפוש עצמי ולראות הן את […]

להמשך קריאה
מפת חשיבה לכתיבה שיווקית

מפת חשיבה לכתיבה שיווקית

מפת חשיבה לכתיבה שיווקית להורדת קובץ דוגמא למפת חשיבה מתוך העסק שלי לחצו כאן>> כתיבה שיווקית שתיגע בלב של הקורא – הלקוח הפוטנציאלי שלנו, היא חיונית כדי לעודד אותו לרכישה, לעזור לו להתגבר על התלבטויות ולהתחבר לצורך שלו- שהשרות שלנו הוא המענה והפתרון עבורו. החלק החשוב והבסיסי ביותר בכתיבה השיווקית הוא היכולת שלנו למפות את […]

להמשך קריאה
להצטרף לחרם על פייסבוק או לא?

להצטרף לחרם על פייסבוק או לא?

בחודש יוני השנה החליטו קצת יותר מ 100 מהמותגים הגדולים בעולם להפסיק את הפרסום בפייסבוק במחאה על חוסר האכפתיות של פייסבוק בנוגע לתוכן אלים וגזעני. בין החברות היו קוקה קולה, בן אנד ג’ריס, הונדה, יוניליוור, אדידס, וריזון וסטארבאקס . עד יולי הצטרפו עוד כ 1000 מפרסמים כמו דיסני, וולמארט, קלוג, דל, מקדונלדס ואיקאה לחרם נגד […]

להמשך קריאה
3 השלבים לשיווק באינטרנט

3 השלבים לשיווק באינטרנט

בניתם אתר וורדפרס ויש לכם גם דף עסקי בפייסבוק, אתם יושבים שעות ומעלים סטטוסים, כותבים פוסטים, עונים בפורומים ושולחים מאמרים מקצועיים לאתרים שונים, אבל תכל'ס- לא יוצרים הכנסות! בסרטון הזה אני אשתף אתכם במודל הנכון לשיווק העסק באינטרנט. אתם מוזמנים לעשות חושבים , לשפר את יחס ההמרה באתר שלכם או מראש- לבנות אותו מתוך התייחסות ל3 […]

להמשך קריאה
מה ההבדל בין בוסט לפוסט לבין פרסום קמפיין במנהל המודעות של פייסבוק?

מה ההבדל בין בוסט לפוסט לבין פרסום קמפיין במנהל המודעות של פייסבוק?

"למה בכלל להשקיע ולשלם למנהל מדיה שירים לי קמפיין בגוגל , אם אני יכולה לעשות בוסט לפוסט בעצמי?" כל בעל עסק שמנהל דף עסקי והציעו לו לפרסם בפייסבוק ע"י בעל מקצוע, שאל את השאלה הזו. מה באמת ההבדל בין הפעולה הפשוטה "קדמי את הפוסט" שמופיעה על גבי כפתור קטן מתחת לפוסט , שלוקחת בדיוק 2 […]

להמשך קריאה