איך סוף סוף יהיה לך אתר מרשים לעסק גם אם את ממש לא טכנולוגית, ולא מתכוונת להיות כזאת….

איך סוף סוף יהיה לך אתר מרשים לעסק גם אם את ממש לא טכנולוגית, ולא מתכוונת להיות כזאת….

איך סוף סוף יהיה לך אתר מרשים לעסק גם אם את ממש לא טכנולוגית, ולא מתכוונת להיות כזאת….   עד לפני 8 שנים עבדתי בעיצוב גרפי במיקור חוץ בעבודה נוחה מאוד,  הייתי מגיעה הביתה להיות עם הילדים, עשיתי איתם שיעורים בלי לחץ,  יצאתי איתם לגינה. זה המשיך עד  שיצאתי לחופשת לידה לאחר לידת תאומים.    […]

להמשך קריאה
איך להפוך את היומן של גוגל ללועזי – עברי

איך להפוך את היומן של גוגל ללועזי – עברי

אם גם אתם לא חשבתם על האפשרות של יומן עברי בגוגל, אז זה בסדר. גם אני לא חשבתי על זה בכלל. אבל כשמצאתי את עצמי שוב לא מסוכרנת עם התאריכים העבריים, החלטתי לחפש פתרון. והנה הוא לפניך: איך להפוך את יומן גוגל מלועזי בלבד ללועזי- עברי: לוחצים על הגדרות ביומן גוגל כללי> יומנים חלופיים> עברי […]

להמשך קריאה
הנוסחה לשיווק מנצח באינטרנט למודל הקהילה

הנוסחה לשיווק מנצח באינטרנט למודל הקהילה

אם בעסק שלכם הקהל קונה בתדירות גבוהה ורמת העניין שלו בתחום אף היא גבוהה, מודל השיווק המתאים ביותר עבורכם הוא ניהול קהילה. נוסחת 4 השלבים לשיווק מנצח באינטרנט במודל הקהילה: תנועה- תנועה ממוקדת של גולשים לאתר האינטרנט (פייסבוק, דף נחיתה, אתר עסקי וכו’) המרה- המרת הגולש לחבר בקהילה (הרשמה לדיוור, הצטרפות לדף פייסבוק וכו’) קהילה- […]

להמשך קריאה
איך להגדיר POP3 ולחבר את תיבת הדואר של האתר לג’ימייל?

איך להגדיר POP3 ולחבר את תיבת הדואר של האתר לג’ימייל?

כחלק מהנראות המקצועית שלנו כבעלי עסק, אנחנו נרצה להשתמש בתיבת הדואר שלנו עם שם הדומיין. יחד עם זאת חשוב לנו לא להתפזר בכמה תיבות מיילים ולהשתמש בג’ימייל המוכר והטוב… אנחנו גם נרצה שתיבת הדואר בשרת לא תתמלא ונצטרך לשלם על הגדלת האיחסון, ולכן כדי שנמשיך לקבל את הדואר לג’ימייל ושהמיילים ימשכו מהשרת ולא יעמיסו עליו […]

להמשך קריאה
הכל על דומיין

הכל על דומיין

איך בודקים אם הדומיין פנוי? איך אתם יכולים לדעת מי הבעלים של אתר מסוים, או האם השם של העסק שלכם תפוס? אם רוצים לבנות אתר נישה נוסף- האם צריך לקנות דומיין חדש? דומיין domain הוא שם מתחם- כמו השלט של האתר שלכם . הדומיין נרשם לשנה מראש ואפשר גם לשנתיים. כדי לבדוק האם השם שאתם […]

להמשך קריאה
כלים טכניים לפיתוח מוצרי מידע וקורסים דיגיטליים

כלים טכניים לפיתוח מוצרי מידע וקורסים דיגיטליים

בין אם אתם עוסקים במקצועות הטיפול – קאוצ’ינג , אימון, הנחיית הורים או במקצועות שרות אחרים כמו יועצי מס, גרפיקאים פרסומאים , יועצים- אתם מוכרים את הזמן שלכם. אין לכם יותר מ24 שעות ביממה.  בעלי עסקים המוכרים מוצרים, לעומת זאת, יכולים באותו זמן למכור מוצר אחד או 50 מוצרים (ויותר…).   איך אתם , בעלי […]

להמשך קריאה
למה נדלקתי כשהתקשרתי לSMOOV

למה נדלקתי כשהתקשרתי לSMOOV

“התוכן הוא המלך”- אין בעל אתר שלא שמע את המשפט הלעוס הזה. אבל מה לעשות- אכן כתיבת תכנים מקדמת את האתר שלנו! למה בעצם? ככל שיש יותר תכנים באתר בתחום העיסוק שלנו, גוגל מבין שאנחנו רלוונטים ויציג אותנו גבוה יותר במנועי החיפוש. אנשים מחפשים מידע בגוגל. אם נרשום תכנים שמתאימים לחיפושים – הלקוחות הפוטנציאלים ימצאו […]

להמשך קריאה
שיווק באמצעות רשימת דיוור

שיווק באמצעות רשימת דיוור

ענת חיפשה באינטרנט טיפול לפצעי בגרות ואיכשהו הגיעה לאתר שלך (אולי כי עשית פרסום ממומן…),  היא התרשמה מטיפול יחודי שהצעת בעלות של 1000 ש”ח, זה היה לה נשמע יקר מידי, והיא גם לא היתה בטוחה שהוא אכן יעיל. היא חזרה אחורה לעמוד התוצאות של גוגל והמשיכה לחפש פיתרון לפצעי הבגרות שלה. חבל, הפסדת:( מה אפשר […]

להמשך קריאה