איך לבלוט בתוצאות החיפוש של גוגל?

איך לבלוט בתוצאות החיפוש של גוגל?

איך לבלוט בתוצאות החיפוש של גוגל? הדף שלך מדורג במקומות ראשונים בגוגל תחת מילת מפתח מסוימת? נהדר!!! אבל מדוע אף אחד כמעט לא לוחץ על התוצאה שלך? (הצצה קלה בגוגל אנליטיקס מגלה את זה…) האמת היא שהסיבה לכך כבר הפכה לסוד ידוע: גוגל החלה להעמיס את עמוד תוצאות החיפוש במודעות, קרוסלות מוצרים, סרטונים, מפות של […]

להמשך קריאה
גוגל לעסק שלי ובחינם!

גוגל לעסק שלי ובחינם!

גוגל לעסק שלי ובחינם! גוגל עידכנו בגרסת בטא פיצ’ר יחודי שמציג כמה שיחות נכנסו לעסק דרך גוגל לעסק שלי. הפיצ’ר הזה עדין לא נמצא בכל החשבונות. בדקו אם אצלכם הוא כבר פועל. גם אם כרגע האפשרות לראות כמה שיחות התקבלו מ”גוגל לעסק שלי” בתוך לוח הבקרה של המערכת, תוכלו לעשות חיפוש עצמי ולראות הן את […]

להמשך קריאה
מפת חשיבה לכתיבה שיווקית

מפת חשיבה לכתיבה שיווקית

מפת חשיבה לכתיבה שיווקית להורדת קובץ דוגמא למפת חשיבה מתוך העסק שלי לחצו כאן>> כתיבה שיווקית שתיגע בלב של הקורא – הלקוח הפוטנציאלי שלנו, היא חיונית כדי לעודד אותו לרכישה, לעזור לו להתגבר על התלבטויות ולהתחבר לצורך שלו- שהשרות שלנו הוא המענה והפתרון עבורו. החלק החשוב והבסיסי ביותר בכתיבה השיווקית הוא היכולת שלנו למפות את […]

להמשך קריאה
להצטרף לחרם על פייסבוק או לא?

להצטרף לחרם על פייסבוק או לא?

בחודש יוני השנה החליטו קצת יותר מ 100 מהמותגים הגדולים בעולם להפסיק את הפרסום בפייסבוק במחאה על חוסר האכפתיות של פייסבוק בנוגע לתוכן אלים וגזעני. בין החברות היו קוקה קולה, בן אנד ג’ריס, הונדה, יוניליוור, אדידס, וריזון וסטארבאקס . עד יולי הצטרפו עוד כ 1000 מפרסמים כמו דיסני, וולמארט, קלוג, דל, מקדונלדס ואיקאה לחרם נגד […]

להמשך קריאה
3 השלבים לשיווק באינטרנט

3 השלבים לשיווק באינטרנט

בניתם אתר וורדפרס ויש לכם גם דף עסקי בפייסבוק, אתם יושבים שעות ומעלים סטטוסים, כותבים פוסטים, עונים בפורומים ושולחים מאמרים מקצועיים לאתרים שונים, אבל תכל’ס- לא יוצרים הכנסות! בסרטון הזה אני אשתף אתכם במודל הנכון לשיווק העסק באינטרנט. אתם מוזמנים לעשות חושבים , לשפר את יחס ההמרה באתר שלכם או מראש- לבנות אותו מתוך התייחסות ל3 […]

להמשך קריאה
מה ההבדל בין בוסט לפוסט לבין פרסום קמפיין במנהל המודעות של פייסבוק?

מה ההבדל בין בוסט לפוסט לבין פרסום קמפיין במנהל המודעות של פייסבוק?

“למה בכלל להשקיע ולשלם למנהל מדיה שירים לי קמפיין בגוגל , אם אני יכולה לעשות בוסט לפוסט בעצמי?” כל בעל עסק שמנהל דף עסקי והציעו לו לפרסם בפייסבוק ע”י בעל מקצוע, שאל את השאלה הזו. מה באמת ההבדל בין הפעולה הפשוטה “קדמי את הפוסט” שמופיעה על גבי כפתור קטן מתחת לפוסט , שלוקחת בדיוק 2 […]

להמשך קריאה
איך סוף סוף יהיה לך אתר מרשים לעסק גם אם את ממש לא טכנולוגית, ולא מתכוונת להיות כזאת….

איך סוף סוף יהיה לך אתר מרשים לעסק גם אם את ממש לא טכנולוגית, ולא מתכוונת להיות כזאת….

עד לפני 8 שנים עבדתי בעיצוב גרפי במיקור חוץ בעבודה נוחה מאוד,  הייתי מגיעה הביתה להיות עם הילדים, עשיתי איתם שיעורים בלי לחץ,  יצאתי איתם לגינה. זה המשיך עד-  שיצאתי לחופשת לידה לאחר לידת תאומים.    אני זוכרת שתכננתי להחליף את המיטות שלנו, כי הם היו עם סיומת חדה,  ובדיוק כשאני יוצאת לחנות ריהוט כדי […]

להמשך קריאה
איך להפוך את היומן של גוגל ללועזי – עברי

איך להפוך את היומן של גוגל ללועזי – עברי

אם גם אתם לא חשבתם על האפשרות של יומן עברי בגוגל, אז זה בסדר. גם אני לא חשבתי על זה בכלל. אבל כשמצאתי את עצמי שוב לא מסוכרנת עם התאריכים העבריים, החלטתי לחפש פתרון. והנה הוא לפניך: איך להפוך את יומן גוגל מלועזי בלבד ללועזי- עברי: לוחצים על הגדרות ביומן גוגל כללי> יומנים חלופיים> עברי […]

להמשך קריאה
הנוסחה לשיווק מנצח באינטרנט למודל הקהילה

הנוסחה לשיווק מנצח באינטרנט למודל הקהילה

אם בעסק שלכם הקהל קונה בתדירות גבוהה ורמת העניין שלו בתחום אף היא גבוהה, מודל השיווק המתאים ביותר עבורכם הוא ניהול קהילה. נוסחת 4 השלבים לשיווק מנצח באינטרנט במודל הקהילה: תנועה- תנועה ממוקדת של גולשים לאתר האינטרנט (פייסבוק, דף נחיתה, אתר וורדפרס עסקי וכו’) המרה- המרת הגולש לחבר בקהילה (הרשמה לדיוור, הצטרפות לדף פייסבוק וכו’) […]

להמשך קריאה