בניתם עם היועץ העסקי שלכם תסריט מכירות בנוי לתלפיות, אך בפועל אתם לא מצליחים להיצמד אליו, התסריט לא נשמע מספיק אותנטי, ובסופו של דבר, שיחת המכירה נתקעת ואתם לא מצליחים לסגור את העסקה…
הכלי: דף מכירה ויזואלי באתר הכולל זרימה של תסריט מכירה.
במהלך שיחת המכירה תוכלו להיעזר בflow ויזואלי של תסריט המכירה הבנוי באופן משכנע ומציג את היתרונות, הבונוסים, מענה להתנגדויות, הוכחות חברתיות ולהגיע לסעיף התשלום בלי לגמגם.
תוך כדי השיחה תוכלו גם להציע ללקוח לעבור איתכם ביחד על המידע מתוך דף המכירה.
אתם מזהים בעסק אלמנטים שחוזרים על עצמם בתקשורת מול הלקוחות ומבזבזים זמן ואנרגיה? טפסים, מידע שמבקשים שוב ושוב , שאלות שחוזרות על עצמן.
הכלי: עמודים פונקציונליים באתר.
באתר תוכלו ליצור עמודים שנועדו בדיוק כדי להקל עליכם בתפעול העסק- עמוד הורדה של שאלונים, טפסים ואבחונים, למשל, עמוד של שאלות נפוצות במידה ואתם מתמודדים עם שאלות חוזרות ונשנות, עמוד של תשלום עבור שרות, פרטי אנשי הקשר בארגון– במידה והלקוחות לא פונים לאיש הנכון ועוד.
את הקישורים לעמודים הפונקציונליים תוכלו להוסיף גם לחתימת המייל שלכם.
הלקוחות מבקשים ממכם לשלוח להם דוגמאות כל פעם לסוג אחר של עבודה? וכל פעם אתם מחפשים מחדש בתיקיות את התמונות המתאימות?
זה הזמן לארגן תיק עבודות/ פורטפוליו אחת ולתמיד!
הכלי: גלריה עם סינון לפי קטגוריות
באתר תוכלו להציג את העבודות המרשימות עם סינון לפי הקטגוריות שהלקוחות מבקשים, כך שתמיד תוכלו להפנות אותם לעמוד אחד המרכז את כל העבודת המוצלחות שלכם לפי סוגי פרוייקטים שונים.
אתם עדין נתפסים כחדשים בתחום העיסוק שלכם, למרות שיש לכם ותק וניסיון שמצדיק לגבות מחיר גבוה יותר עבור השירותים שלכם.
איך תגרמו ללקוחות להבין שאתם סמכות, מומחים ונחשבים בתחומכם?
הכלי: בלוג מקצועי
באתר תוכלו להעלות פוסטים ומאמרים מקצועיים שיאפשרו ללקוחות שמגיעים לאתר להתרשם מהפן המקצועי שלכם ולהבין שאתם באמת יודעים על מה אתם מדברים.
אם אתם מנהלים קבוצת דיוור ומדוורים בקביעות ללקוחות שלכם- נצלו את הבלוג לכנס את כל הטיפים ששלחתם ללקוחות, כך תרוויחו גם קידום בגוגל.
שלבו בבלוג פוסטים כתובים לצד סרטונים ופודקסטים גם כדי לאפשר ללקוחות לצרוך את המידע בדרך המועדפת עליהם וגם כדי להעלות את זמן השהיה של גולשים באתר (משפיע על הקידום בגוגל).
אתם לא צריכים רובוט כדי לייצר תהליכי אוטומציה בעסק. פשוט תמפו (עדיף בליווי של יועץ עסקי) את השירותים או את תהליכי השיווק שלכם, השתמשו בכלי אוטומציה מתאימים והטמיעו אותם באתר.
הכלי: אוטומציית תשלומים, דיוור, מועדון לקוחות, מסרים, הרשמה, מכירה ועוד.
יש מערכות שימושיות שבקלות ניתן לממשק ולייצר דרכם תהליכי אוטומציה כמו:
ויש מערכות שדורשות תוכנה נוספת שתחבר ביניהן כמו אינטגרומט או זאפייר שבעזרתן ניתן לייצר אוטומציות מורכבות יותר כמו:
אתם רוצים שהלקוח יגדיל את סל הקניות שלו בכל רכישה, כך שכל לקוח של העסק יהיה רווחי יותר? אתם רוצים שהגולשים באתר (שהשקעתם כסף בפרסום כדי להביא אותם) לא יצאו בלי לקנות? אין צורך לעבוד קשה.
הכלי: חנות אינטרנטית עם חיבור למערכת כמו פלאשי ולתוספים שמאפשרים להציע מוצרים קשורים, להניע למכירה, לעודד לקוחות שנטשו את עגלת הקניות לחזור ולקנות, צ'אט אונליין עם נציג שרות ועוד פונקציות מעודדות המרה.
מערכת פלאשי עצמה היא פיתוח ישראלי המאפשרת דיוור מותאם אישית לכל לקוח בהתאם לשלב שבו הוא נמצא בתהליך הרכישה הן דרך המייל והן דרך הסמס , הקפצה של פופאפים חכמים ואוטומציות נוספות שלוכדות את הגולשים באתר והופכים אותם ללקוחות משלמים.
העלויות של הפרסום בפרינט גבוהות ובמקרים רבים גם לא מצדיקות את ההשקעה. אתם מחפשים דרך לפרסם להרבה יותר בפחות כסף?
הכלי: הטמעה של מגנט לידים באתר
מגנט לידים הוא הדרך לבנות לעצמכם רשימה של לקוחות פוטנציאלים ולדוור להם בעלות מזערית ביחס לפרסומים במדיות אחרות.
כאשר גולש מגיע לאתר מפרסום, הוא נרשם לרשימת התפוצה שלכם (כי נתתם לו סיבה ממש טובה) וכעת אתם יכולים לדוור לו תוכן ומכירה במינון מתאים. קחו בחשבון שמכירה מתבצעת אחרי ממוצע של 7 אינטרקציות עם הלקוח ולכן דיוור ללקוח מאפשר לו להכיר אתכם ולקנות ממכם בסופו של דבר, בעוד שאם הייתם מוותרים על מגנט הלידים הלקוח היה ממשיך הלאה למתחרים שלכם.
שימוש במגנט לידים באתר מאפשר לכם למקסם את הכסף שאתם משקיעים בפרסום ולייצר סיסטם שעובד בשבילכם!
אתם חווים התנגדויות והתלבטויות מצד הלקוח, שאלות כמו: למה לבחור דווקא בשרות שלך, יש אחרים שמציעים אותו שרות בזול יותר? מי אמר שהמוצר אכן איכותי? למה כ"כ יקר? אני אשאל את בעלי/ אשתי…
הכלי: שאלות נפוצות, הוכחה חברתית, המלצות אותנטיות ספציפיות.
האתר שלכם יכול להוות עבורכם כלי יעיל לטיפול בהתנגדויות מכירה על ידי שימוש באלמנטים כמו:
מתקשים לבנות חבילת שרותים ולתמחר אותה באופן כזה שהלקוח יבחר דוקא בחבילה שמשתלמת לכם (וגם לו)?
הכלי: אלמנט Pricing Cards
הפסיכולוגיה הצרכנית המבוססת על מחקרים מראה שלקוח צריך "מחיר עוגן" כדי להרגיש שהמחיר משתלם ולא מכאיב לו.
מחיר עוגן הוא גם היכולת להשוות בין התמחור של השרותים. לקוח יעדיף לרכוש בד"כ לא את המוצר היקר ביותר ולא את הזול ביותר אלא את הממוצע.
קשה להשוות בשרותים שיש בהם מרכיב מקצועי, ולכן חשוב שאנחנו נציג ללקוח 3 חבילות אפשריות באופן כזה שהוא יבין בקלות איזו חבילה יותר משתלמת.
המערכות היום ידידותיות ומאפשרות גם לאדם שלא מתעסק בדיגיטל לערוך את האתר שלו בקלות.
הנה דוגמא לאופן ניהול התכנים במערכת←
כל שנה הניקיון לפסח מכניס אותנו מחדש ללחץ, אבל אחרי שעבדנו , אנחנו כ"כ מרוצים , מרגישים סדר, ניקיון וראש פתוח.
בדיוק כך, גם בבניית אתר לעסק. אני לא יכולה להבטיח שלא נדרשת השקעה של זמן לאסוף תמונות אם לגלריה באתר, או לאסוף המלצות מלקוחות, אבל כאשר תעשו את זה, העסק שלכם יקבל דחיפה משמעותית קדימה!
הנה מה שאמרה מור שרעבי אחרי שהשקיעה זמן לבנות את תיק העבודות שלה←
בעסקים אתם יודעים: זה לא הכל או לא כלום.
ברור שאפשר להשקיע באתר עם אנימציות יחודיות ועיצוב שעוד לא ראתה עין אדם, אך ברוב המקרים לעסקים רגילים אין צורך בהשקעה גדולה כ"כ!
חשוב לשמור על מקצועיות, אותנטיות, אוירה של העסק, אך לא מעבר.
פשוט להטמיע את הכלים השיווקים ולהתחיל להכניס לקוחות חדשים.
הנה מה שאמרה מלכה שגב שבחרה להשקיע בשיווק ומשתמשת באתר שלה כמנוע צמיחה אדיר לפעילות העסקית שלה ←