שיווק ממוקד- לא מבזבזים תחמושת

שיווק ממוקד אודיזיין

אם תקציב השיווק שלך לא מוגבל, אפשר פשוט לדלג לפוסט הבא. אבל אם התקציב של הפרסום והשיווק מוגבל (כמו לכל העסקים בעצם). אז הפוסט הזה בשבילך:

היתה לי שיחה ממש לא מזמן עם בעלת עסק שמנהלת עסק בתחום כיסויי הראש למגזר מאוד מסוים. היא אמרה לי שהיא רוצה לעושת פרסום בגוגל כך שכל מי שתחפש "כובעי נשים " תגיע אליה. "יש לי אפילו לקוחה מהמגזר הכללי", היא ספרה לי . "למשל היתה אשה בבית אבות דתי (היא עצמה לא) רצתה כובע וקנתה ממני. אז שווה לי להשקיע בפרסום ממומן כך שכל מי שתחפש כובעי נשים תגיע אלי."

הסברתי לה שאין לנו תקציב בלתי מוגבל, התקציב שלנו הוא כמו תחמושת שאנחנו צריכים לשמור כדי להיות מדוייקים ולא לבזבז סתם. חשוב לה להפנות אותו לפלח השוק המדוייק שלה, בדיוק למגזר שאוהב את סגנון הכובעים שלה. זה שיש משהי אחת שקנתה ממגזר אחר, זה לא אומר שאני צריכה לזרוק את התקציב שלי לרוח.

קודם כל שקהל המטרה שלך- שכל אשה מהקהל התשוקתי, שסגנון העיצובים שלך מדבר אליו, תכיר אותך, אחר כך תוכלי להתרחב הלאה.

כאשר לא מדייקים את קהל המטרה מבזבזים תקציב לחינם. בעוד שבאותה עלות בדיוק היה ניתן להשיג הרבה יותר לידים חמים ורלוונטים.

והנה דוגמא נוספת- לקוחה שיש לה הדרכות מוסדיות (הלקוחות שלה הם מנהלי בתי ספר)  בקשה לפרסם בפייסבוק. גם לה המלצתי שיווק הרבה יותר ממוקד. לפנות למורות שכבר לומדות אצלה בעזרת אוטומציה חכמה בווצאפ (מדובר במאות מורות בשנה) ולדרבן אותן לפנות למנהלי בתי הספר להמליץ על ההדרכות שלה.

אילו רק שתי דוגמאות לאיתור קהל מטרה מדויק, ולמניעת בזבוז של משאבים. זו לא הסיבה היחידה למה חשוב לדייק את הקהל שלנו. הנה סיבות נוספות:

 

6 סיבות מרכזיות למה חשוב לדייק את קהל היעד לשירות/ מוצר:

 

1. מקסום אפקטיביות השיווק

דיוק בקהל המטרה מאפשר לך ליצור מסרים שיווקיים מדויקים שמדברים ישירות לצרכים, לרצונות ולבעיות של הלקוחות הפוטנציאליים. מסר מותאם אישית יגרום ללקוחות להרגיש שהמותג שלך מבין אותם, מה שמגביר את האפקטיביות של הקמפיין.

2. חיסכון בעלויות

כשאתה יודע בדיוק מי הקהל שלך, אתה יכול להתמקד בפלחי השוק המתאימים ולמנוע בזבוז משאבים על קהלים שאינם רלוונטיים. הדבר מאפשר לך להשתמש בתקציב השיווק שלך בצורה יעילה יותר ולהשיג תשואה גבוהה יותר על ההשקעה (ROI).

3. שיפור חוויית הלקוח

על ידי הבנה מעמיקה של קהל המטרה, תוכל לספק תוכן, מוצרים ושירותים המתאימים באופן אישי ללקוחות שלך. זה מוביל לחוויית לקוח טובה יותר, מגביר את שביעות הרצון והנאמנות למותג, ומעודד המלצות מפה לאוזן.

4. הגדלת שיעור ההמרה

כאשר המסרים שלך ממוקדים ומתאימים לקהל היעד, הסיכוי שהלקוחות הפוטנציאליים יפנו ויהפכו ללקוחות בפועל גדל משמעותית. תוכן רלוונטי ומותאם אישית מגביר את שיעור ההמרה ומוביל לצמיחה בעסק.

5. בניית מותג חזק

מותג שמבין את הקהל שלו ומדבר אליו באופן ישיר ואישי זוכה להערכה ולנאמנות. דיוק בקהל המטרה מאפשר לך לבנות מותג שמייצר קשרים אמיתיים עם הלקוחות, מה שמחזק את המותג בטווח הארוך.

6. תגובה מהירה לשינויים בשוק

כשאתה מכיר את קהל המטרה שלך היטב, אתה יכול לזהות שינויים בהעדפות ובצרכים שלהם במהירות ולהתאים את האסטרטגיות השיווקיות שלך בהתאם. גמישות זו מאפשרת לך להישאר רלוונטי ולהתחרות בצורה אפקטיבית בשוק דינמי.

דיוק בקהל המטרה הוא הבסיס לכל אסטרטגיית שיווק מוצלחת. הוא מאפשר לך ליצור קשרים עמוקים ומשמעותיים עם הלקוחות שלך, לייעל את משאבי השיווק ולהשיג תוצאות טובות יותר.

רוצה לדייק את קהל היעד שלך, את אפיקי השיווק והמסרים שלך לקהל הזה, בדיוק בשביל זה יש לי את התוכנית "המפה השיווקית">>

השארת תגובה

Picture of אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי מומחית לשיווק דיגיטלי מתקדם ובעלת סוכנות המדיה אודיזיין לבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות החברתיות החל משנת 2012. מעבירה קורסים וסדנאות בשיווק דיגיטלי בפלטפורמות שונות: מעוף, מנהיגות עסקית צעירה, תמך ועוד.
גלילה לראש העמוד

לחזור אליכם בטלפון
עם הצעה משתלמת במיוחד
לבניית אתר וורדפרס?

מקפיצים מכירות!

קבלו במתנה את המדריך האינטרקטיבי שיגלה לכם איך אתר אינטרנט יעבוד בשבילכם ויקפיץ לכם את המכירות והשיווק!

דילוג לתוכן