ענת חיפשה באינטרנט טיפול לפצעי בגרות ואיכשהו הגיעה לאתר שלך (אולי כי עשית פרסום ממומן, או בגלל שהאתר בנוי על וורדפרס…), היא התרשמה מטיפול יחודי שהצעת בעלות של 1000 ש"ח, זה היה לה נשמע יקר מידי, והיא גם לא היתה בטוחה שהוא אכן יעיל. היא חזרה אחורה לעמוד התוצאות של גוגל והמשיכה לחפש פיתרון לפצעי הבגרות שלה.
חבל, הפסדת:(
מה אפשר לעשות כך שלמרות שהלקוח לא רוכש מיידית (וברוב הפעמים זה אכן כך) , עדין תוכלו להיות איתו בקשר ולהציע לו מכירה? מה ניתן לעשות כדי "להבשיל" את הלקוח למכירה? (זוכרים? ענת לא היתה בטוחה שאכן את מומחית והטיפול שלך יפתור לה את פצעי הבגרות).
כאן באה לעזרתנו מערכת דיוור:
כאשר אנחנו לוכדים את המייל של הגולש באתר ע"י שהוא משאיר פרטים בטופס הרשמה, אנחנו יכולים לפתוח איתו מערכת יחסים לטווח ארוך שתאפשר לנו להצטייר בפניו כמומחה ולהוביל אותו למכירה.
כיצד ניתן להשיג את כתובת המייל של הגולש:
בגלל הטרדות ורשימות תפוצה רבות כ"כ קשה להוציא מהגולש את כתובת המייל שלו. אנחנו צריכים לתת לו סיבה באמת טובה לכך.
הנה כמה רעיונות:
- ספר אלקטרוני איכותי
- סרטון הדרכה
- מיני קורס אלקטרוני
- ניוזלטר תקופתי המכיל תכנים איכותיים
- דו"ח / צ'קליסט חשוב
מה עושים עם הרשימה?
חשוב מאוד לדוור חומר מקצועי ואיכותי ולשלב הצעת מכירה , לשים לב לתדירות הדיוור- כך שמצד אחד לא תקשה עליך ולא תעמיס על הלקוח, ומצד שני עדין יהיה רצף של קשר.
את הצעת המכירה נשלב כחלק מתכני הדיוור – כל מס' מיילים עם ידע, נשלב הצעת מכירה רלוונטית.
על מה חשוב לשים לב:
- לשלוח מייל אוטומטי מיד אחרי ההרשמה.
- בדף התודה שהלקוח מקבל אחרי מילוי הטופס, חשוב לבקש ממנו לבדוק את תיבת המייל מיידית ולהעביר את המייל ללשונית ראשי ולאשר את זה באופן קבוע, שאם לא כן המיילים יגיעו לתיבת עדכונים או מכירות והוא עלול להפסיד את המיילים ממכם.
אין לכם עדין חברת דיוור? הרשמו לVIPLUS בחינם. עד 200 אנשי קשר ללא עלות!