מפת חשיבה לכתיבה שיווקית
להורדת קובץ דוגמא למפת חשיבה מתוך העסק שלי לחצו כאן>>
כתיבה שיווקית שתיגע בלב של הקורא – הלקוח הפוטנציאלי שלנו, היא חיונית כדי לעודד אותו לרכישה, לעזור לו להתגבר על התלבטויות ולהתחבר לצורך שלו- שהשרות שלנו הוא המענה והפתרון עבורו.
החלק החשוב והבסיסי ביותר בכתיבה השיווקית הוא היכולת שלנו למפות את הכאבים והעונגים של הלקוח כדי לדעת לדבר אליו במדויק וגם כדי לייצר מספר וארייציות של דפי נחיתה שונים הן לשיווק והן לצורך טסט.
בעזרת תוכנת MindMeister.com (חשבון חינמי) נוכל ליצור מפות חשיבה לפי כל תחום- כאבים, עונגים, כאבי חסם (התלבטויות של הלקוח)
אופן העבודה:
1. היו קשובים ללקוחות שלכם- הרימו טלפון ללקוחות שכבר רכשו ממכם ושמעו מהם מה גרם להם לרכוש.
2. צרו קשר עם לקוחות שלא רכשו והבינו מהם- מה גרם להם להימנע מרכישה.
3. רשמו את כל הסיבות במפת החשיבה ואח"כ מיינו לפי עונגים, כאבים וכאבי חסם.
4. בחרו את 3 הסיבות המובילות לרכישת השרות שלכם.
5. עכשיו יש לכם את הבסיס לכתיבה השיווקית שלכם באתר הוורדפרס שלכם, בדפי מכירה ונחיתה, פליירים וכד'.
בהצלחה!
מוזמנים לשתף בתגליות מעניינות תוך כדי השיחה עם הלקוחות שלכם. האם התחדשו לכם דברים שאח"כ לקחתם והשתמשתם לכתיבה בדף הנחיתה שלכם.