"למה בכלל להשקיע ולשלם למנהל מדיה שירים לי קמפיין בגוגל , אם אני יכולה לעשות בוסט לפוסט בעצמי?" כל בעל עסק שמנהל דף עסקי והציעו לו לפרסם בפייסבוק ע"י בעל מקצוע, שאל את השאלה הזו.
מה באמת ההבדל בין הפעולה הפשוטה "קדמי את הפוסט" שמופיעה על גבי כפתור קטן מתחת לפוסט , שלוקחת בדיוק 2 דקות ולא דורשת ידע מקצועי, לבין קמפיין בפייסבוק שניהול שלו עולה מאות שקלים לחודש (בריטיינר קבוע)?
כדי לא להלאות במילים , יש לכם כאן טבלה שתדגיש את ההבדלים באופן ויזואלי וברור ומתחת נפרט מעט על שתי האפשרויות:
קידום פוסט-
מכיון שפייסבוק לא מציגה את הפוסטים שלנו באורגני אלא לאחוז קטן מאוד מקהל האוהדים של הדף, נרצה להגדיל את החשיפה לעוד עוקבים ולכן נקדם את הפוסט בתקציב קטן .
נוכל להגיע לעוקבים חדשים ולמספרים גדולים של תפוצה ומעורבות.
לא נדרש יותר מ2 דקות עבודה כדי לקדם את הפוסט וכאשר יש לנו תקציב קטן- זה בהחלט כלי מומלץ כדי להגדיל את החשיפה של התכנים שלנו בדף העסקי.
פרסום ממומן דרך מנהל המודעות-
כאשר יש לנו תקציב פרסום גדול ואנחנו רוצים להגיע לתוצאות טובות של חשיפה, לידים והמרות, נפנה לבעל מקצוע (או שנלמד בעצמנו לעבוד עם מנהל המודעות).
יכולות הטרגוט של מנהל המודעות הם אדירות. ניתן להגיע לקהלים מדויקים מאוד ולהציג לכל קהל מודעה רלוונטית אליו. ניתן לבצע אופטימיזציה (שיפור) על המודעות בהתאם לתובנות ונתונים שהתבררו במהלך הקמפיין.
מנהל המודעות הוא כלי מקצועי המאפשר בין היתר בחירה של מיקומים, ניתוח נתונים, טרגוט ופילוח קהלים ברמה גבוהה מאוד, ולכן כאשר המטרה שלנו אינה ניהול שוטף של הדף אלא נרצה להגיע לביצועים גבוהים מבחינת מכירות והרשמות- נפתח קמפיין דרך מנהל המודעות!