ראשי » הדרכות לשיווק באינטרנט » מה ההבדל בין בוסט לפוסט לבין פרסום קמפיין במנהל המודעות של פייסבוק?

  • אודות
  • בניית אתרי וורדפרס
    • תהליך בניית אתר
    • תיק עבודות וורדפרס
    • למה וורדפרס?
    • איחסון אתרי וורדפרס
    • הדרכות וורדפרס
  • מחירון
    • אתר וורדפרס -פרלקס
    • אתר וורדפרס לניהול עצמי
    • בניית אתר וורדפרס מקצועי
    • חנות אינטרנטית בוורדפרס
    • דפי נחיתה בוורדפרס
    • בניית אתרים לעמותות וארגונים
  • חנות וורדפרס
    • חנות וורדפרס מעוצבת
    • חנות וורדפרס לניהול עצמי
  • קורסים ONLINE
  • שיווק דיגיטלי
  • מדריכים
    • הדרכות לניהול אתר וורדפרס
    • הדרכות לשיווק באינטרנט
    • הדרכות לעיצוב לאינטרנט
  • צור קשר
תפריט
  • אודות
  • בניית אתרי וורדפרס
    • תהליך בניית אתר
    • תיק עבודות וורדפרס
    • למה וורדפרס?
    • איחסון אתרי וורדפרס
    • הדרכות וורדפרס
  • מחירון
    • אתר וורדפרס -פרלקס
    • אתר וורדפרס לניהול עצמי
    • בניית אתר וורדפרס מקצועי
    • חנות אינטרנטית בוורדפרס
    • דפי נחיתה בוורדפרס
    • בניית אתרים לעמותות וארגונים
  • חנות וורדפרס
    • חנות וורדפרס מעוצבת
    • חנות וורדפרס לניהול עצמי
  • קורסים ONLINE
  • שיווק דיגיטלי
  • מדריכים
    • הדרכות לניהול אתר וורדפרס
    • הדרכות לשיווק באינטרנט
    • הדרכות לעיצוב לאינטרנט
  • צור קשר

מה ההבדל בין בוסט לפוסט לבין פרסום קמפיין במנהל המודעות של פייסבוק?

11/05/2020

“למה בכלל להשקיע ולשלם למנהל מדיה שירים לי קמפיין בגוגל , אם אני יכולה לעשות בוסט לפוסט בעצמי?” כל בעל עסק שמנהל דף עסקי והציעו לו לפרסם בפייסבוק ע”י בעל מקצוע, שאל את השאלה הזו.

מה באמת ההבדל בין הפעולה הפשוטה “קדמי את הפוסט” שמופיעה על גבי כפתור קטן מתחת לפוסט , שלוקחת בדיוק 2 דקות ולא דורשת ידע מקצועי, לבין קמפיין בפייסבוק שניהול שלו עולה מאות שקלים לחודש (בריטיינר קבוע)?

כדי לא להלאות במילים , יש לכם כאן טבלה שתדגיש את ההבדלים באופן ויזואלי וברור ומתחת נפרט מעט על שתי האפשרויות:

קידום פוסט או פרסום קמפיין בפייסבוק

קידום פוסט-

מכיון שפייסבוק לא מציגה את הפוסטים שלנו באורגני אלא לאחוז קטן מאוד מקהל האוהדים של הדף, נרצה להגדיל את החשיפה לעוד עוקבים ולכן נקדם את הפוסט בתקציב קטן .

נוכל להגיע לעוקבים חדשים ולמספרים גדולים של תפוצה ומעורבות.

לא נדרש יותר מ2 דקות עבודה כדי לקדם את הפוסט וכאשר יש לנו תקציב קטן- זה בהחלט כלי מומלץ כדי להגדיל את החשיפה של התכנים שלנו בדף העסקי.

פרסום ממומן דרך מנהל המודעות-

כאשר יש לנו תקציב פרסום גדול ואנחנו רוצים להגיע לתוצאות טובות של חשיפה, לידים והמרות, נפנה לבעל מקצוע  (או שנלמד בעצמנו לעבוד עם מנהל המודעות).

יכולות הטרגוט של מנהל המודעות הם אדירות. ניתן להגיע לקהלים מדויקים מאוד ולהציג לכל קהל מודעה רלוונטית אליו. ניתן לבצע אופטימיזציה (שיפור) על המודעות בהתאם לתובנות ונתונים שהתבררו במהלך הקמפיין.

מנהל המודעות הוא כלי מקצועי המאפשר בין היתר בחירה של מיקומים, ניתוח נתונים, טרגוט ופילוח קהלים ברמה גבוהה מאוד, ולכן כאשר המטרה שלנו אינה ניהול שוטף של הדף אלא נרצה להגיע לביצועים גבוהים מבחינת מכירות והרשמות- נפתח קמפיין דרך מנהל המודעות!

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים:
  • הסודות של גוגל אנליטיקס על האתר שלי
  • טריקים באלמנטור
  • איך לבלוט בתוצאות החיפוש של גוגל?
  • 5 הרכיבים הקריטים לאתר מונגש
  • גוגל לעסק שלי ובחינם!
  • מפת חשיבה לכתיבה שיווקית
  • להצטרף לחרם על פייסבוק או לא?
  • 3 השלבים לשיווק באינטרנט
  • מה ההבדל בין בוסט לפוסט לבין פרסום קמפיין במנהל המודעות של פייסבוק?
  • הדרכה להפעלת תוכנת ZOOM
  • איך סוף סוף יהיה לך אתר מרשים לעסק גם אם את ממש לא טכנולוגית, ולא מתכוונת להיות כזאת….
  • איך להפוך את היומן של גוגל ללועזי – עברי

ניווט מהיר

  • תיק עבודות
  • בניית אתרים לעמותות וארגונים
  • בניית חנויות דיגיטליות בוורדפרס
  • בניית אתרים לעסקים קטנים
  • בניית אתרים למגזר החרדי דתי
  • בניית דפי נחיתה בוורדפרס

תיקי עבודות

  • עיצוב לעסקים
  • עיצוב דפי נחיתה
  • עיצוב תדמית ולוגו

מדריכים

  • הגדלת מכירות באמצעות רשימות תפוצה
  • איך לכתוב דף נחיתה מוכר

יצירת קשר

  • זבוטינסקי 138 רמת גן, בניין בית דוד
  • 054-7261633
  • 03-9607575
  • odelya@odesign.co.il
  • הכנסו אלינו לפייסבוק

פוסטים אחרונים

הסודות של גוגל אנליטיקס על האתר שלי

טריקים באלמנטור

איך לבלוט בתוצאות החיפוש של גוגל?

מועדון STARTER

יש לכם אתר וורדפרס? מעוניינים להתניע את העסק שלכם לשלב הבא באמצעות שיווק דיגיטלי?

הצטרפו למועדון STARTER  של אודיזיין וקבלו ראשונים עידכונים ומידע חשוב בתחום השיווק בדיגיטל וניהול אתר הוורדפרס שלכם:

עיצוב ובניית אתר : ODESIGN 054-7261633
כל הזכויות שמורות 2016  |  התמונות באתר מתוך מאגר התמונות freepik
 
גלילה לראש העמוד

עצרו! אתם לקראת בניית אתר
לעסק או לארגון שלכם?

בניית אתר הוא תהליך שאם נערכים אליו נכון הוא יכול להיות מהיר ומרגש, ואם לא – הוא עלול להיות מתיש ואפילו מתסכל…

מתוך ניסיון של שנים בתחום הפקתי מדריך ייחודי לקיצור הליך בניית אתר – עבודה על פי המדריך תאפשר לכם להתארגן ביעילות
כדי שתהליך בניית האתר שלכם יהיה מהיר, חוויתי וקצר!

לקבלת המדריך במתנה :

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס