"התוכן הוא המלך"- אין בעל אתר שלא שמע את המשפט הלעוס הזה. אבל מה לעשות- אכן כתיבת תכנים מקדמת את האתר שלנו!
למה בעצם?
- ככל שיש יותר תכנים באתר בתחום העיסוק שלנו, גוגל מבין שאנחנו רלוונטים ויציג אותנו גבוה יותר במנועי החיפוש.
- אנשים מחפשים מידע בגוגל. אם נרשום תכנים שמתאימים לחיפושים – הלקוחות הפוטנציאלים ימצאו אותנו.
- כתיבת תכנים מקצועיים באתר אכן גורמת ללקוחות להתרשם מהמקצועיות שלנו ולהבשיל לקראת רכישה.
אז מה נעשה? איך נכניס את הכתיבה לשגרה ומה בכלל אפשר לכתוב?
טיפים לכתיבת תכנים באתר:
- השתמשו בשפה דבורה! (בדיוק כמו שמדברים) ואם אתם רוצים להקשיב מה ההבדל בין שפה דבורה לשפה מקצועית לחצו כאן והקשיבו לנתב של SMOOV >>
- הכינו רשימה של לפחות 20 שאלות שהלקוחות שלכם ישמחו לקבל ממכם מידע אפילו בתשלום. על כל שאלה כזו רשמו פוסט. העלו פוסט לאתר שלכם ו/או לפייסבוק פעם בשבוע. (תדירות העידכון חשובה לגוגל)
- הכניסו ללו"ז שלכם תזמון קבוע להכנסת תכנים חדשים לאתר: חדשות, תמונות לתיק עבודות, כתבות ופוסטים. אם זה לא יהיה ביומן- אתם תדחו את זה.
ואם הגעתם לכאן- קבלו במתנה את המדריך של ימימה ביסמוט לכתיבה לסודות הכתיבה שממגנטת לקוחות>>