ראשי » הדרכות לשיווק באינטרנט » להצטרף לחרם על פייסבוק או לא?

  • אודות
  • בניית אתרי וורדפרס
    • תהליך בניית אתר
    • תיק עבודות וורדפרס
    • למה וורדפרס?
    • איחסון אתרי וורדפרס
    • הדרכות וורדפרס
  • מחירון
    • אתר וורדפרס -פרלקס
    • אתר וורדפרס לניהול עצמי
    • בניית אתר וורדפרס מקצועי
    • חנות אינטרנטית בוורדפרס
    • דפי נחיתה בוורדפרס
    • בניית אתרים לעמותות וארגונים
  • חנות וורדפרס
    • חנות וורדפרס מעוצבת
    • חנות וורדפרס לניהול עצמי
  • קורסים ONLINE
  • שיווק דיגיטלי
  • מדריכים
    • הדרכות לניהול אתר וורדפרס
    • הדרכות לשיווק באינטרנט
    • הדרכות לעיצוב לאינטרנט
  • צור קשר
תפריט
  • אודות
  • בניית אתרי וורדפרס
    • תהליך בניית אתר
    • תיק עבודות וורדפרס
    • למה וורדפרס?
    • איחסון אתרי וורדפרס
    • הדרכות וורדפרס
  • מחירון
    • אתר וורדפרס -פרלקס
    • אתר וורדפרס לניהול עצמי
    • בניית אתר וורדפרס מקצועי
    • חנות אינטרנטית בוורדפרס
    • דפי נחיתה בוורדפרס
    • בניית אתרים לעמותות וארגונים
  • חנות וורדפרס
    • חנות וורדפרס מעוצבת
    • חנות וורדפרס לניהול עצמי
  • קורסים ONLINE
  • שיווק דיגיטלי
  • מדריכים
    • הדרכות לניהול אתר וורדפרס
    • הדרכות לשיווק באינטרנט
    • הדרכות לעיצוב לאינטרנט
  • צור קשר

להצטרף לחרם על פייסבוק או לא?

03/09/2020

פרסום בפייסבוק

בחודש יוני השנה החליטו קצת יותר מ 100 מהמותגים הגדולים בעולם להפסיק את הפרסום בפייסבוק במחאה על חוסר האכפתיות של פייסבוק בנוגע לתוכן אלים וגזעני. בין החברות היו קוקה קולה, בן אנד ג’ריס, הונדה, יוניליוור, אדידס, וריזון וסטארבאקס .

עד יולי הצטרפו עוד כ 1000 מפרסמים כמו דיסני, וולמארט, קלוג, דל, מקדונלדס ואיקאה לחרם נגד פייסבוק.

רק כדי שנבין את סדר הגודל של עלות הפרסום בפייסבוק שמשקיעות חברות כאלו, נציין שחברת וולמארט הייתה המפרסם השני בגודלו בפייסבוק בשנת 2019, עם השקעה של יותר מ-145 מיליון דולר.

למקרה שחששתם להכנסות של פייסבוק, נרגיע אתכם בכך ש 100 החברות המובילות בפרסום מהוות רק 6% מההכנסות של פייסבוק וכנראה שלא השפיעו יתר על המידה על שורת הרווח של החברה.

והאמת היא להיפך-  החברה מדווחת שדווקא בחודש יולי ההוצאה על הפרסום בפייסבוק גדלה!

איך יכול להיות?

תקופת הקורונה גרמה לעסקים רבים להעביר את הפעילות שלהם לדיגיטל כדי להמשיך ולשמור על הכנסות: לבנות אתר וורדפרס לעסק או דפי מכירה למוצרים שלהם, והשחקן הבולט ביותר בתחום השיווק הוא פייסבוק. (מה לעשות?…) הרעיון הוא לשמור על תדמית ונראות מקצועיים באינטרנט ולהזרים לקוחות רלוונטים דרך הרשתות החברתיות ולעודד לרכישה וליצירת קשר.

איך פרסום בפייסבוק יכול לעזור לנו להגדיל מכירות?

  1. בפרסום בפייסבוק נוכל לדייק את קהל היעד באופן מאוד מדוייק. לפייסבוק יש מידע רב על המשתמשים שלה ובהתאם לכך נוכל לדייק את הפרסום שלנו לפי תחומי העניין , הנתונים הדמוגרפיים והתנהגויות הגולשים. פרסום בפייסבוק- אודיזיין
  2. גם לקוח שחיפש את השרות שלנו והגיע אלינו לאתר, לא ירכוש או יצור קשר מידית. במרבית המקרים הוא יצא ויבדוק גם באתרים אחרים וכך פספסנו לקוח פוטנציאלי… , כי להחזיר את הלקוח נוכל לעשות קמפיין רימרקטינג:  כאשר הוא מבלה בפייסבוק  “נרדוף” אחריו ולנמריץ אותו לחזור אלינו ולהשאיר פרטים. פרסום כזה נקרא “רימרקטינג”- שיווק חוזר.
  3. הלקוחות הפוטנציאלים שלנו בפייסבוק- נכון לשנת 2019 שש מיליון משתמשים רשומים בישראל – 75% מכלל האוכלוסייה בארץ. כאשר משתמש ממוצע בפייסבוק נכנס לרשת 8 פעמים בכל יום. כך שאם אנחנו רוצים לחשוף את העסק שלנו ללקוחות פוטנציאלים- הפייסבוק ברוב המקרים היא הפלטפורמה שמוכיחה את עצמה.

מעוניינים לבדוק אפשרות לפרסום אפקטיבי בפייסבוק- התקשרו: 054-7261633

או מלאו את השאלון הזה שיעזור לכם להבין האם הפייסבוק היא פלטפורמה מתאימה עבורכם>>

פרסום בפייסובק פרסום ברשתות החברתיות רימרקטינג
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים:
  • הסודות של גוגל אנליטיקס על האתר שלי
  • טריקים באלמנטור
  • איך לבלוט בתוצאות החיפוש של גוגל?
  • 5 הרכיבים הקריטים לאתר מונגש
  • גוגל לעסק שלי ובחינם!
  • מפת חשיבה לכתיבה שיווקית
  • להצטרף לחרם על פייסבוק או לא?
  • 3 השלבים לשיווק באינטרנט
  • מה ההבדל בין בוסט לפוסט לבין פרסום קמפיין במנהל המודעות של פייסבוק?
  • הדרכה להפעלת תוכנת ZOOM
  • איך סוף סוף יהיה לך אתר מרשים לעסק גם אם את ממש לא טכנולוגית, ולא מתכוונת להיות כזאת….
  • איך להפוך את היומן של גוגל ללועזי – עברי

ניווט מהיר

  • תיק עבודות
  • בניית אתרים לעמותות וארגונים
  • בניית חנויות דיגיטליות בוורדפרס
  • בניית אתרים לעסקים קטנים
  • בניית אתרים למגזר החרדי דתי
  • בניית דפי נחיתה בוורדפרס

תיקי עבודות

  • עיצוב לעסקים
  • עיצוב דפי נחיתה
  • עיצוב תדמית ולוגו

מדריכים

  • הגדלת מכירות באמצעות רשימות תפוצה
  • איך לכתוב דף נחיתה מוכר

יצירת קשר

  • זבוטינסקי 138 רמת גן, בניין בית דוד
  • 054-7261633
  • 03-9607575
  • odelya@odesign.co.il
  • הכנסו אלינו לפייסבוק

פוסטים אחרונים

הסודות של גוגל אנליטיקס על האתר שלי

טריקים באלמנטור

איך לבלוט בתוצאות החיפוש של גוגל?

מועדון STARTER

יש לכם אתר וורדפרס? מעוניינים להתניע את העסק שלכם לשלב הבא באמצעות שיווק דיגיטלי?

הצטרפו למועדון STARTER  של אודיזיין וקבלו ראשונים עידכונים ומידע חשוב בתחום השיווק בדיגיטל וניהול אתר הוורדפרס שלכם:

עיצוב ובניית אתר : ODESIGN 054-7261633
כל הזכויות שמורות 2016  |  התמונות באתר מתוך מאגר התמונות freepik
 
גלילה לראש העמוד

עצרו! אתם לקראת בניית אתר
לעסק או לארגון שלכם?

בניית אתר הוא תהליך שאם נערכים אליו נכון הוא יכול להיות מהיר ומרגש, ואם לא – הוא עלול להיות מתיש ואפילו מתסכל…

מתוך ניסיון של שנים בתחום הפקתי מדריך ייחודי לקיצור הליך בניית אתר – עבודה על פי המדריך תאפשר לכם להתארגן ביעילות
כדי שתהליך בניית האתר שלכם יהיה מהיר, חוויתי וקצר!

לקבלת המדריך במתנה :

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס