להצטרף לחרם על פייסבוק או לא?

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

בחודש יוני השנה החליטו קצת יותר מ 100 מהמותגים הגדולים בעולם להפסיק את הפרסום בפייסבוק במחאה על חוסר האכפתיות של פייסבוק בנוגע לתוכן אלים וגזעני. בין החברות היו קוקה קולה, בן אנד ג’ריס, הונדה, יוניליוור, אדידס, וריזון וסטארבאקס .

עד יולי הצטרפו עוד כ 1000 מפרסמים כמו דיסני, וולמארט, קלוג, דל, מקדונלדס ואיקאה לחרם נגד פייסבוק.

רק כדי שנבין את סדר הגודל של עלות הפרסום בפייסבוק שמשקיעות חברות כאלו, נציין שחברת וולמארט הייתה המפרסם השני בגודלו בפייסבוק בשנת 2019, עם השקעה של יותר מ-145 מיליון דולר.

למקרה שחששתם להכנסות של פייסבוק, נרגיע אתכם בכך ש 100 החברות המובילות בפרסום מהוות רק 6% מההכנסות של פייסבוק וכנראה שלא השפיעו יתר על המידה על שורת הרווח של החברה.

והאמת היא להיפך-  החברה מדווחת שדווקא בחודש יולי ההוצאה על הפרסום בפייסבוק גדלה!

איך יכול להיות?

תקופת הקורונה גרמה לעסקים רבים להעביר את הפעילות שלהם לדיגיטל כדי להמשיך ולשמור על הכנסות: לבנות אתר וורדפרס לעסק או דפי מכירה למוצרים שלהם, והשחקן הבולט ביותר בתחום השיווק הוא פייסבוק. (מה לעשות?…) הרעיון הוא לשמור על תדמית ונראות מקצועיים באינטרנט ולהזרים לקוחות רלוונטים דרך הרשתות החברתיות ולעודד לרכישה וליצירת קשר.

איך פרסום בפייסבוק יכול לעזור לנו להגדיל מכירות?

  1. בפרסום בפייסבוק נוכל לדייק את קהל היעד באופן מאוד מדוייק. לפייסבוק יש מידע רב על המשתמשים שלה ובהתאם לכך נוכל לדייק את הפרסום שלנו לפי תחומי העניין , הנתונים הדמוגרפיים והתנהגויות הגולשים. פרסום בפייסבוק- אודיזיין
  2. גם לקוח שחיפש את השרות שלנו והגיע אלינו לאתר, לא ירכוש או יצור קשר מידית. במרבית המקרים הוא יצא ויבדוק גם באתרים אחרים וכך פספסנו לקוח פוטנציאלי… , כי להחזיר את הלקוח נוכל לעשות קמפיין רימרקטינג:  כאשר הוא מבלה בפייסבוק  "נרדוף" אחריו ולנמריץ אותו לחזור אלינו ולהשאיר פרטים. פרסום כזה נקרא "רימרקטינג"- שיווק חוזר.
  3. הלקוחות הפוטנציאלים שלנו בפייסבוק- נכון לשנת 2019 שש מיליון משתמשים רשומים בישראל – 75% מכלל האוכלוסייה בארץ. כאשר משתמש ממוצע בפייסבוק נכנס לרשת 8 פעמים בכל יום. כך שאם אנחנו רוצים לחשוף את העסק שלנו ללקוחות פוטנציאלים- הפייסבוק ברוב המקרים היא הפלטפורמה שמוכיחה את עצמה.

מעוניינים לבדוק אפשרות לפרסום אפקטיבי בפייסבוק- התקשרו: 054-7261633

או מלאו את השאלון הזה שיעזור לכם להבין האם הפייסבוק היא פלטפורמה מתאימה עבורכם>>

השארת תגובה

אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי מומחית לשיווק דיגיטלי מתקדם ובעלת סוכנות המדיה אודיזיין לבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות החברתיות החל משנת 2012. מעבירה קורסים וסדנאות בשיווק דיגיטלי בפלטפורמות שונות: מעוף, מנהיגות עסקית צעירה, תמך ועוד.
גלילה לראש העמוד

לחזור אליכם בטלפון
עם הצעה משתלמת במיוחד
לבניית אתר וורדפרס?

מקפיצים מכירות!

קבלו במתנה את המדריך האינטרקטיבי שיגלה לכם איך אתר אינטרנט יעבוד בשבילכם ויקפיץ לכם את המכירות והשיווק!

דילוג לתוכן