השליחות שמאחורי העסק שלך – איך לספר אותה באתר?

השליחות שמאחורי העסק שלך - איך לספר אותה באתר?

כשלקוחות נכנסים לאתר שלכם, הם מחפשים הרבה יותר ממוצרים או שירותים. הם מחפשים חיבור. משהו שיעורר בהם השראה, יגרום להם להרגיש שהם בידיים טובות, ושאתם מבינים את הצרכים שלהם ברמה עמוקה. כאן נכנסת השליחות שמאחורי העסק.

 

השליחות היא לא רק מטרה עסקית – זו התשוקה שמניעה אותנו לקום בבוקר ולעשות את מה שאנחנו עושים. זה הערך שאנחנו מוסיפים לעולם דרך העשייה שלנו. אבל איך אפשר להעביר את התחושה הזו באופן כזה שיגע בלבבות ויגרום ללקוחות להתחבר באמת?

הנה שלושה שלבים שיעזרו לכם:

הכירו את ה'למה' שלכם

כל עסק מצליח מתחיל בסיפור אישי. שאלו את עצמכם: למה בחרתם בתחום שלכם? מה הוביל אתכם להתחיל? האם זו חוויה אישית, ערך שגדלתם עליו, או אולי רצון עמוק לשנות משהו בעולם?

לדוגמה:

אם אתם רואי חשבון, ייתכן שאתם מאמינים שבעלי עסקים צריכים כלים להתנהל נכון כלכלית כדי שיוכלו להתרכז ביצירה ובצמיחה.

אם אתם יועצי תזונה, השליחות שלכם אולי נובעת מהרצון לעזור לאנשים לגלות מחדש את ההנאה שבבריאות ובאכילה מודעת.

כתבו את הסיפור הזה באופן אישי וכנה. הנגשה של הסיפור האישי, נקראת סטוריטלינג , והיא מאפשרת ללקוחות להתחבר אליכם.

כאן תוכלו לראות דוגמאות לנשים מקסימות ששלבו את הסיפור שלהן באתר>>

תנו דגש על הערך שאתם מביאים

שליחות אמיתית מתבטאת ביכולת שלכם לעזור לאחרים. שאלו את עצמכם: איך העבודה שלכם משפרת את חייהם של הלקוחות שלכם?

חשבו על תועלות מוחשיות:

אתם עוזרים לעסקים להימנע מקנסות מיותרים מול רשויות המס.

אתם מעניקים למשפחות כלים לשמור על הבריאות שלהן בצורה פשוטה ומהנה.

אתם מאפשרים לאנשים להתחבר לחוזקות שלהם (גרפולוגית, למשל), וכן הלאה.

הציגו את הערך הזה בתכנים באתר שלכם – בעמוד ה'אודות', בדפי המוצרים או השירותים, ואפילו בפוסטים בבלוג.

שתפו רגעים אמיתיים

אין דבר חזק יותר מסיפור חי מהשטח. שתפו סיפורי הצלחה של לקוחות שהשליחות שלכם השפיעה עליהם. זה יכול להיות מקרה שבו עזרתם ללקוח לנהל תקציב מורכב, או אדם ששינה את חייו בזכות תכנית תזונה מותאמת.

תנו דוגמאות שממחישות איך השליחות שלכם הופכת למציאות, והוסיפו תגובות או המלצות מלקוחות שמרגישים את התרומה שלכם בחייהם.

לסיכום

כדי להציג את השליחות שלכם באתר, חשוב שתשתמשו בקול האותנטי שלכם, תדגישו את הערך שאתם מעניקים ותספרו את הסיפור האישי שלכם. זכרו: האתר שלכם הוא לא רק מקום לפרסם שירותים, אלא במה לחיבור אמיתי עם הלקוחות שלכם.

רוצים לדייק את הסיפור האישי לכן כמו לילך ועמירה? השאירו פרטים ונתאם מפגש סטוריטלינג אישי.

 

השארת תגובה

תמונה של אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי בעלת MB במנהל עסקים בהתמחות שיווק ופרסום, אסטרטגית ומומחית לשיווק דיגיטלי מתקדם ובעלת סוכנות המדיה אודיזיין לבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות החברתיות החל משנת 2012. מעבירה קורסים וסדנאות בשיווק דיגיטלי בפלטפורמות שונות: מעוף, מנהיגות עסקית צעירה, תמך, המרכז להכשרה מקצועית ועוד.

לחזור אליכם בטלפון
עם הצעה משתלמת במיוחד
לבניית אתר וורדפרס?

מקפיצים מכירות!

קבלו במתנה את המדריך האינטרקטיבי שיגלה לכם איך אתר אינטרנט יעבוד בשבילכם ויקפיץ לכם את המכירות והשיווק!

דילוג לתוכן