הנוסחה לשיווק מנצח באינטרנט למודל הקהילה

שיווק באינטרנט במודל הקהילה

אם בעסק שלכם הקהל קונה בתדירות גבוהה ורמת העניין שלו בתחום אף היא גבוהה, מודל השיווק המתאים ביותר עבורכם הוא ניהול קהילה.

נוסחת 4 השלבים לשיווק מנצח באינטרנט במודל הקהילה:

תנועה- תנועה ממוקדת של גולשים לאתר האינטרנט (פייסבוק, דף נחיתה, אתר וורדפרס עסקי וכו')
המרה- המרת הגולש לחבר בקהילה (הרשמה לדיוור, הצטרפות לדף פייסבוק וכו')
קהילה- יצירת מערכת יחסים עם העוקבים
מכירה= רכישה.
חשוב שנזכור שגם באינטרנט כמו במציאות היומיומית אנחנו נרצה לקנות ממי שאנו מכירים כמומחה, משהו שחברים המליצו עליו, ששמענו או קראנו את הכתבות שלו וקבלנו ערך משמעותי.

ממש כך , כדי שירכשו את המוצר או השירות שלנו דרך האינטרנט- אנשים צריכים להכיר אותנו כמומחים. השיטה הזו של "תנועה> המרה> קהילה> מכירה" מאפשרת לנו ליצור מערכת יחסים עם הלקוחות הפוטנציאלים שלנו , ולהביא אותם למכירה מתוך רצון חזק לרכוש את הפיתרון שיש לנו לצורך/ בעיה שלהם.

שואלים את עצמכם- איך לפתח קהילה ולעבוד נכון על פי המודל? מוזמנים לתהליך יעוץ אישי מסובסד ע"י מעוף : 054-7261633

השארת תגובה

תמונה של אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי מומחית לשיווק דיגיטלי מתקדם ובעלת סוכנות המדיה אודיזיין לבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות החברתיות החל משנת 2012. מעבירה קורסים וסדנאות בשיווק דיגיטלי בפלטפורמות שונות: מעוף, מנהיגות עסקית צעירה, תמך ועוד.
גלילה לראש העמוד

לחזור אליכם בטלפון
עם הצעה משתלמת במיוחד
לבניית אתר וורדפרס?

מקפיצים מכירות!

קבלו במתנה את המדריך האינטרקטיבי שיגלה לכם איך אתר אינטרנט יעבוד בשבילכם ויקפיץ לכם את המכירות והשיווק!

דילוג לתוכן