אם בעסק שלכם הקהל קונה בתדירות גבוהה ורמת העניין שלו בתחום אף היא גבוהה, מודל השיווק המתאים ביותר עבורכם הוא ניהול קהילה.
נוסחת 4 השלבים לשיווק מנצח באינטרנט במודל הקהילה:
תנועה- תנועה ממוקדת של גולשים לאתר האינטרנט (פייסבוק, דף נחיתה, אתר וורדפרס עסקי וכו')
המרה- המרת הגולש לחבר בקהילה (הרשמה לדיוור, הצטרפות לדף פייסבוק וכו')
קהילה- יצירת מערכת יחסים עם העוקבים
מכירה= רכישה.
חשוב שנזכור שגם באינטרנט כמו במציאות היומיומית אנחנו נרצה לקנות ממי שאנו מכירים כמומחה, משהו שחברים המליצו עליו, ששמענו או קראנו את הכתבות שלו וקבלנו ערך משמעותי.
ממש כך , כדי שירכשו את המוצר או השירות שלנו דרך האינטרנט- אנשים צריכים להכיר אותנו כמומחים. השיטה הזו של "תנועה> המרה> קהילה> מכירה" מאפשרת לנו ליצור מערכת יחסים עם הלקוחות הפוטנציאלים שלנו , ולהביא אותם למכירה מתוך רצון חזק לרכוש את הפיתרון שיש לנו לצורך/ בעיה שלהם.
שואלים את עצמכם- איך לפתח קהילה ולעבוד נכון על פי המודל? מוזמנים לתהליך יעוץ אישי מסובסד ע"י מעוף : 054-7261633