טרי מהבוקר.
מירי, לקוחה ותיקה שלנו, שאלה אותי- "תנחשי מאיפה הגיעו אלי לרכישה באתר?"
לא הצלחתי לנחש.
"מאוסטרליה! אבל איך הם הגיעו אלי, אני לא יודעת."
"זה פשוט" , אמרתי לה. "את מקום ראשון בגוגל בחיפוש של מפות לבתי כנסת!"
והנה צילום מסך-
והנה עוד לקוחה שלנו, שספרה לי בשיחת מסדרון, שגם אליה פנו מאוסטרליה (או ארגנטינה, אני לא זוכרת), וגם היא מקום ראשון בגוגל בחיפוש "אדריכלות לבתי כנסת". הנה צילום מסך:
ולמה אני מספרת לך את זה? בגלל עיקרון מאוד חשוב – אוקיינוס כחול. שני העסקים האלו הם דוגמא לפעילות עסקית בנישה חדשה ולא רוויה. מה שמאפשר להם להתברג במקומות ראשונים בגוגל (ללא השקעה גדולה בקידום, אלא בבניה נכונה עפ"י כללי קידום אורגני) וללקוחות הפוטנציאלים- למצוא אותם בקלות.
לא הראתי לך כאן למשל קידום אורגני לעו"ד או ליועץ משכנתאות למשל. אילו תחומים מאוד תחרותיים, ובחיפוש כזה, אין סיכוי שהלקוח ימצא אותך במקומות ראשונים בגוגל. נדרשת השקעה מאוד גדולה כדי להתקדם. החכמה היא למצוא נישה גם בתוך התחומים האלו.
הנה דוגמא: חנות מודה לבגדי נשים, שזה גם תחום תחרותי, נמצאת במקום שני בגוגל בחיפוש "בגדי ערב צנועים בני ברק", אחרי חודש של עבודת קידום אורגני בסיסי.
הנה צילום מסך:
הרעיון בעסקים כאלו הוא למצוא "ביטוי זנב ארוך", שאומנם יש לו פחות חיפושים , אך הוא יותר ממוקד ומדוייק לצרכים של הלקוח, ועליו לבצע עבודת קידום.
כדי לעזור לך לקדם את האתר בעצמך, הכנתי בשבילך קורס דיגיטלי פרקטי ומעשי. הוא יתן לך הבנה משמעותית אילו תכנים להכניס לאתר, איך צריך לכתוב אותם, איך לאתר ולקדם ביטויי מפתח ממוקדים, ועוד הרבה ידע סופר חשוב – כך שגם לאתר שלך יגיעו לקוחות וירכשו (אולי מאוסטרליה. אבל בטוח לא רק…)
כל הפרטים על הקורס כאן קורס לקידום אורגני בגוגל- עשה זאת בעצמך>>
רוצה הנחה של 300 שח על הקורס? (תקף עד לתאריך 25/07/24)
בטופס כאן למטה כתבו את כתובת האתר שלכם – ואיזה ביטוי הכי חשוב לכם לקדם וקבלו את הקורס בהנחה של 300 שח מהמחיר באתר.