איך לבלוט בתוצאות החיפוש של גוגל?
הדף שלך מדורג במקומות ראשונים בגוגל תחת מילת מפתח מסוימת?
נהדר!!!
אבל מדוע אף אחד כמעט לא לוחץ על התוצאה שלך? (הצצה קלה בגוגל אנליטיקס מגלה את זה…)
האמת היא שהסיבה לכך כבר הפכה לסוד ידוע: גוגל החלה להעמיס את עמוד תוצאות החיפוש במודעות, קרוסלות מוצרים, סרטונים, מפות של גוגל לעסק שלי ועוד, מה שהביא לעלייה בחיפושים אבל מצד שני לירידה בשיעורי הקליקים האורגניים. עמוד תוצאות החיפוש עמוס וכבר לא שמים לב אליך…
איך לבלוט ו"לצעוק את המציאות שלנו" בתוצאות החיפוש בגוגל?
אומנם בניית אתר בוורדפרס באופן טבעי ממקמת את האתר גבוה יותר, מכיון שהמערכת מותאמת מאוד לגוגל, אך כדי לבלוט בתוצאות החיפוש עצמן, הכותרת והתיאור שלך צריכים לצרוח "לחץ כאן", אחרת הגולש יתעלם מהכיתוב שלך.
הסתכלו על הדוגמא הבאה:
שימו לב כיצד כל התוצאות נראות זהות ולא מושכות את העין, למעט תוצאה אחת שממש "צועקת"! שמתם לב להבדל? בסך הכל אימוג'יס (אייקונים צבעוניים) שעושים את כל העבודה!
כאשר אתם מנסחים את הכותרת של הסניפט בגוגל בעזרת תוסף YOAST (באתר הבנוי על וורדפרס) , פשוט הכנסו לאתר של אימוג'י והעתיקו (בדיוק כמו שמעתיקים טקסט) אימוג'י מתאים לשילוב בסניפט.
מה עוד אפשר לעשות כדי שהמודעה בגוגל תהיה יותר מודגשת?
כאשר אתם מבצעים אופטימיזציה (להשגה של תוצאות אופטימליות) של הכותרות והתיאורים של העמוד:
- כתבו כותרות רגשיות – אנשים מונעים על ידי רגשות.
- השתמשו בתו מפריד ייחודי בכותרת כדי לבלוט. הנה קישור לקיצורי מקלדת לתווים יחודיים>>
- כללו אימוג'ים ודמויות מיוחדות- אלמנטים חזותיים מושכים תשומת לב.
- כללו מספרים או תאריכים במידת האפשר, הם תופסים את העין בתוך טקסט של מילים. לדוגמא- "חברת אלכום מאז 1980"
- השקיעו גם בשורת התיאור- טקסט רגשי משולב באימוג'י.
לעידכון על פוסטים נוספים הרשמו לניוזלטר לנו כאן למטה ↓