איך גוגל שופינג עובד בשבילכם

פרסום בגוגל שופינג

גוגל שופינג היא מערכת פרסום המאפשרת לראות את המוצרים בחלק העליון של תוצאות החיפוש של גוגל בתור סליידר מוצרים עם המחירים וקישור ישירות לעמוד המוצר.

עסקים שמנהלים חנויות דיגיטליות או מוכרים מוצר בדף מכירה יכולים להשתמש בפלטפורמה הזאת ולהקפיץ את אחוז ההמרה והרכישות!

כדי לפרסם בגוגל שופינג צריך:

  1. להתממשק עם מרכז הסוחרים של גוגל – Merchant Center.
  2. להתחבר למערכת גוגל אדס ולבנות קמפיין מסוג שופינג.

הקמפיינים בגוגל שופינג, בשונה מהקמפיינים הרגילים בגוגל אדס הרבה יותר אוטומטיים ודורשים פחות אופטימיזציה.  ההצגה של המוצר מתבססת בעיקר על התיאור שלו, ולכן חשוב להשקיע בכתיבת תאור מפורט לכל מוצר המתבסס על מקסימום מילות המפתח הרלוונטיות למוצר. מכיון שכך- אם אין לכם את היכולת/ זמן להשקיע בכתיבה מפורטת של תיאור לכל המוצרים, עדיף להתמקד בגוגל שופינג במוצרים מובילים אבל עם תאורים מפורטים!

העלאת מוצרים לגוגל שופינג:

ניתן במערכת גוגל שופינג להעלות מוצרים או אחד אחד- כמוצר בודד או בפיד של רשימת מוצרים . מומלץ לממשק את האתר  למערכת גוגל שופינג כך שהוא ישאב את המוצרים אוטומטית ויאפשר לנו לסמן אילו מוצרים להחריג.

חנויות הבנויות בוורדפרס  ניתן לממשק בעזרת התוסף Product Feed PRO for WooCommerce

קטגוריות מוצרים:

כאשר אנחנו רושמים את קטגוריות המוצרים בטבלה , חשוב מאוד שנשתמש בשמות הקטגוריות של גוגל. הנה קישור לקובץ אקסל ובו רשימות של קטגוריות מוצרים בעברית>>

איך לקבוע עלות ביד:

חשוב להגדיר למוצרים מה המחיר המקסימלי ששווה לנו להשקיע בקליק. איך נחשב את העלות לביד?

אנחנו צריכים להכיר את יחס ההמרה שלנו על בסיס העבר או על פי המקובל בתחום שלנו – כלומר כמה קליקים הביאו לנו רכישה אחת ועל פי זה נוכל לחשב.

מקסימום מחיר לקליק

בצילום כאן הבאתי דוגמא שתמחיש לכם איך לחשב את מקסימום העלות לקליק:

מוצר שעולה 1500 שח, הלקוח מוכן לשלם 10% על המרה- כלומר 150 שח.
מתוך ניסיון יחס ההמרה שלו 5% ולכן-  נדרשים 20 אנשים שיקליקו עד שתהיה המרה אחת.
כך שהמקסימום שאני יכולה לתת לקליק זה 7.5- 150:20=7.5

רוצים להרים קמפיין גוגל שופינג מקצועי ולהגיע להרבה יותר מכירות? התקשרו: 054-7261633 או שלחו פניה בטופס למטה.

השארת תגובה

תמונה של אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי בעלת MB במנהל עסקים בהתמחות שיווק ופרסום, אסטרטגית ומומחית לשיווק דיגיטלי מתקדם ובעלת סוכנות המדיה אודיזיין לבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות החברתיות החל משנת 2012. מעבירה קורסים וסדנאות בשיווק דיגיטלי בפלטפורמות שונות: מעוף, מנהיגות עסקית צעירה, תמך, המרכז להכשרה מקצועית ועוד.

לחזור אליכם בטלפון
עם הצעה משתלמת במיוחד
לבניית אתר וורדפרס?

מקפיצים מכירות!

קבלו במתנה את המדריך האינטרקטיבי שיגלה לכם איך אתר אינטרנט יעבוד בשבילכם ויקפיץ לכם את המכירות והשיווק!

דילוג לתוכן