ראשי » הדרכות לשיווק באינטרנט » איך גוגל שופינג עובד בשבילכם

  • אודות
    • לקוחות ממליצים
    • תהליך בניית אתר
    • למה וורדפרס?
  • בניית אתרי וורדפרס
    • פורטפוליו- תיק עבודות
    • אתר וורדפרס -פרלקס
    • אתר וורדפרס לניהול עצמי
    • אתר וורדפרס – עיצוב אישי
    • דפי נחיתה/ מכירה
    • בניית אתרים לעמותות וארגונים
    • איחסון אתרי וורדפרס
  • חנות וורדפרס
    • חנות וורדפרס מעוצבת
    • חנות וורדפרס לניהול עצמי
  • קורסים ONLINE
  • שיווק דיגיטלי
    • קידום ופרסום בגוגל
    • פרסום ושיווק בפייסבוק
    • בניית משפכי שיווק ואוטומציה
  • מדריכים
    • הדרכות לניהול אתר וורדפרס
    • הדרכות לשיווק באינטרנט
    • הדרכות לעיצוב לאינטרנט
  • צור קשר
תפריט
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
    • תהליך בניית אתר
    • למה וורדפרס?
  • בניית אתרי וורדפרס
    • פורטפוליו- תיק עבודות
    • אתר וורדפרס -פרלקס
    • אתר וורדפרס לניהול עצמי
    • אתר וורדפרס – עיצוב אישי
    • דפי נחיתה/ מכירה
    • בניית אתרים לעמותות וארגונים
    • איחסון אתרי וורדפרס
  • חנות וורדפרס
    • חנות וורדפרס מעוצבת
    • חנות וורדפרס לניהול עצמי
  • קורסים ONLINE
  • שיווק דיגיטלי
    • קידום ופרסום בגוגל
    • פרסום ושיווק בפייסבוק
    • בניית משפכי שיווק ואוטומציה
  • מדריכים
    • הדרכות לניהול אתר וורדפרס
    • הדרכות לשיווק באינטרנט
    • הדרכות לעיצוב לאינטרנט
  • צור קשר
18/08/2021

איך גוגל שופינג עובד בשבילכם?

גוגל שופינג היא מערכת פרסום המאפשרת לראות את המוצרים בחלק העליון של תוצאות החיפוש של גוגל בתור סליידר מוצרים עם המחירים וקישור ישירות לעמוד המוצר.

פרסום בגוגל שופינג

 

עסקים שמנהלים חנויות דיגיטליות או מוכרים מוצר בדף מכירה יכולים להשתמש בפלטפורמה הזאת ולהקפיץ את אחוז ההמרה והרכישות!

כדי לפרסם בגוגל שופינג צריך:

  1. להתממשק עם מרכז הסוחרים של גוגל – Merchant Center.
  2. להתחבר למערכת גוגל אדס ולבנות קמפיין מסוג שופינג.

הקמפיינים בגוגל שופינג, בשונה מהקמפיינים הרגילים בגוגל אדס הרבה יותר אוטומטיים ודורשים פחות אופטימיזציה.  ההצגה של המוצר מתבססת בעיקר על התיאור שלו, ולכן חשוב להשקיע בכתיבת תאור מפורט לכל מוצר המתבסס על מקסימום מילות המפתח הרלוונטיות למוצר. מכיון שכך- אם אין לכם את היכולת/ זמן להשקיע בכתיבה מפורטת של תיאור לכל המוצרים, עדיף להתמקד בגוגל שופינג במוצרים מובילים אבל עם תאורים מפורטים!

העלאת מוצרים לגוגל שופינג:

ניתן במערכת גוגל שופינג להעלות מוצרים או אחד אחד- כמוצר בודד או בפיד של רשימת מוצרים . מומלץ לממשק את האתר  למערכת גוגל שופינג כך שהוא ישאב את המוצרים אוטומטית ויאפשר לנו לסמן אילו מוצרים להחריג.

חנויות הבנויות בוורדפרס  ניתן לממשק בעזרת התוסף Product Feed PRO for WooCommerce

קטגוריות מוצרים:

כאשר אנחנו רושמים את קטגוריות המוצרים בטבלה , חשוב מאוד שנשתמש בשמות הקטגוריות של גוגל. הנה קישור לקובץ אקסל ובו רשימות של קטגוריות מוצרים בעברית>>

איך לקבוע עלות ביד:

חשוב להגדיר למוצרים מה המחיר המקסימלי ששווה לנו להשקיע בקליק. איך נחשב את העלות לביד?

אנחנו צריכים להכיר את יחס ההמרה שלנו על בסיס העבר או על פי המקובל בתחום שלנו – כלומר כמה קליקים הביאו לנו רכישה אחת ועל פי זה נוכל לחשב.

מקסימום מחיר לקליק

בצילום כאן הבאתי דוגמא שתמחיש לכם איך לחשב את מקסימום העלות לקליק:

מוצר שעולה 1500 שח, הלקוח מוכן לשלם 10% על המרה- כלומר 150 שח.
מתוך ניסיון יחס ההמרה שלו 5% ולכן-  נדרשים 20 אנשים שיקליקו עד שתהיה המרה אחת.
כך שהמקסימום שאני יכולה לתת לקליק זה 7.5- 150:20=7.5

רוצים להרים קמפיין גוגל שופינג מקצועי ולהגיע להרבה יותר מכירות? התקשרו: 054-7261633 או שלחו פניה בטופס למטה.

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים:
  • השראות לדפי 404 ואיך בכלל לבנות עמוד כזה?
  • שגיאות נפוצות באתרים ומה זה אומר
  • תכירו את פורמט התמונות WebP ולמה כדאי להשתמש בו
  • איך לחבר את גוגל אנליטקס 4
  • זה הולך להיות הסיפור של החיים שלך!
  • 3 כלים לשיווק יעיל בווטסאפ
  • איך להפסיק לבזבז כסף ולבחור באפיקי שיווק שבאמת מתאימים לעסק שלך
  • עשרת הדברות להצלחה במכירות
  • 5 דרכים להגדיל את הרווחיות על המוצר דרך אריזתו מחדש
  • "הנוסחה למיקוד עסקי מנצח"
  • בעלות עסק, 4 הטיפים – שיעזרו לכן להגיע מוכנות לסוף השנה!
  • האם את מתכננת את 2022? אני התייאשתי מלתכנן…

ניווט מהיר

  • תיק עבודות
  • בניית אתרים לעמותות וארגונים
  • בניית חנויות דיגיטליות בוורדפרס
  • בניית אתרים לעסקים קטנים
  • בניית אתרים למגזר החרדי דתי
  • בניית דפי נחיתה בוורדפרס
  • מחירון
  • נגישות
  • מודל הכפפה

תיקי עבודות

  • עיצוב ומיתוג לעסקים
  • עיצוב ובניית דפי נחיתה

מדריכים

  • הגדלת מכירות באמצעות רשימות תפוצה
  • איך לכתוב דף נחיתה מוכר

יצירת קשר

  • זבוטינסקי 138 רמת גן, בניין בית דוד
  • 054-7261633
  • 03-9607575
  • odelya@odesign.co.il
  • לדף העסקי של אודיזיין

פוסטים אחרונים

השראות לדפי 404 ואיך בכלל לבנות עמוד כזה?

שגיאות נפוצות באתרים ומה זה אומר

תכירו את פורמט התמונות WebP ולמה כדאי להשתמש בו

מועדון STARTER

יש לכם אתר וורדפרס? מעוניינים להתניע את העסק שלכם לשלב הבא באמצעות שיווק דיגיטלי?

הצטרפו למועדון STARTER  של אודיזיין וקבלו ראשונים עידכונים ומידע חשוב בתחום השיווק בדיגיטל וניהול אתר הוורדפרס שלכם. אפשר להצטרף לקבלת התכנים בווצאפ או במייל:

  • הצטרפו לקבוצת הווצאפ השקטה שלנו: "כל הסודות לשיווק דיגיטלי"
  • הצטרפו לקבלת תכנים במייל (אל דאגה, שולחים רק חומר סופר חשוב ולא חופרת..)
עיצוב ובניית אתר : ODESIGN 054-7261633
כל הזכויות שמורות 2016  |  התמונות באתר מתוך מאגר התמונות freepik
 
גלילה לראש העמוד

לחזור אליכם בטלפון
עם הצעה משתלמת במיוחד
לבניית אתר וורדפרס?

גלו אילו אלמנטים באתר
יפתרו לכם בקלות אתגרים בעסק!

קבלו במתנה את המדריך האינטרקטיבי שיגלה לכם
אילו אלמנטים יעשו בשבילכם את העבודה…

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס