ראשי » הדרכות וורדפרס » הסודות של גוגל אנליטיקס על האתר שלי

  • אודות
  • בניית אתרי וורדפרס
    • תהליך בניית אתר
    • תיק עבודות וורדפרס
    • למה וורדפרס?
    • איחסון אתרי וורדפרס
    • הדרכות וורדפרס
  • מחירון
    • אתר וורדפרס -פרלקס
    • אתר וורדפרס לניהול עצמי
    • בניית אתר וורדפרס מקצועי
    • חנות אינטרנטית בוורדפרס
    • דפי נחיתה בוורדפרס
    • בניית אתרים לעמותות וארגונים
  • חנות וורדפרס
    • חנות וורדפרס מעוצבת
    • חנות וורדפרס לניהול עצמי
  • קורסים ONLINE
  • שיווק דיגיטלי
  • מדריכים
    • הדרכות לניהול אתר וורדפרס
    • הדרכות לשיווק באינטרנט
    • הדרכות לעיצוב לאינטרנט
  • צור קשר
תפריט
  • אודות
  • בניית אתרי וורדפרס
    • תהליך בניית אתר
    • תיק עבודות וורדפרס
    • למה וורדפרס?
    • איחסון אתרי וורדפרס
    • הדרכות וורדפרס
  • מחירון
    • אתר וורדפרס -פרלקס
    • אתר וורדפרס לניהול עצמי
    • בניית אתר וורדפרס מקצועי
    • חנות אינטרנטית בוורדפרס
    • דפי נחיתה בוורדפרס
    • בניית אתרים לעמותות וארגונים
  • חנות וורדפרס
    • חנות וורדפרס מעוצבת
    • חנות וורדפרס לניהול עצמי
  • קורסים ONLINE
  • שיווק דיגיטלי
  • מדריכים
    • הדרכות לניהול אתר וורדפרס
    • הדרכות לשיווק באינטרנט
    • הדרכות לעיצוב לאינטרנט
  • צור קשר
25/01/2021 09:56 סגור לתגובות על הסודות של גוגל אנליטיקס על האתר שלי admin

הסודות של גוגל אנליטיקס על האתר שלך

הפעלת אפשרויות הדמוגרפיה בגוגל אנליטיקס

יש לכם אתר? איך תדעו כמה אנשים מגיעים אליו ביום, או בחודש? איך תדעו אילו עמודים מעניינים את הגולשים שלכם ומהיכן הם הגיעו לאתר שלכם?

גוגל אנליטיקס יגלה את הסודות האלו!

גוגל אנליטיקס הוא כלי חינמי שפתחו בגוגל כדי לאפשר לנו לקבל מידע ונתונים חשובים על האתר שלנו.

איך משתמשים בגוגל אנליטיקס:

שלב ראשון- יש צורך לפתוח חשבון בקישור הזה ולהכניס את פרטי האתר שלנו כנכס בגוגל אנליטיקס.

שלב שני- את הקוד שקבלנו נשלח למפתח האתר על מנת שיטמיע אותו באתר שלנו. אם האתר שלכם בנוי על וורדפרס– ניתן להשתמש בתוסף Header Footer Code Manager ולהכיל את הקוד על כל דפי האתר.

שלב שלישי- להיכנס לגוגל אנליטיקס> קהל> דמוגרפיה  ולהפעיל את דוחות דמוגרפיה ותחומי עניין כדי שנוכל לצפות בנתונים על המגדר והגיל.

במידה ואתם מפרסמים קמפיינים ממומנים בגוגל אדס, מומלץ מאוד לחבר את גודל אדס לאנליטיקס, כדי שהמערכת תוכל לתת לכם מידע גם לגבי ההמרות שהגיעו מהפרסום.

עכשיו המערכת מוכנה להתחיל ולקלוט את הנתונים על האתר שלכם ולתת לכם מידע מדויק ואמין שיאפשר לכם לשדרג את הפעילות שלכם באינטרנט ולהשיג את היעדים העסקיים שלכם באופן הטוב ביותר.

מה נוכל ללמוד מגוגל אנליטיקס?

  1. משך הביקור– אם משך הביקור קצר, מסתבר שהעמודים לא מספיק מעניינים את הגולשים. סרטוני וידאו בד”כ גורמים להעלות את משך השהיה באתר.
  2. מאילו מכשירים הלקוחות נכנסים לאתר- אם נראה שרוב הקהל שלנו למשל גולש באתר  דרך המובייל- נבין שצריך להשקיע בחווית משתמש במובייל. אם רוב הגולשים משתמשים באתר דרך מחשבים נייחים או ניידים, נוכל להשקיע בעיצוב במסך רחב.
  3. אילו עמודים הכי נצפים- המידע הזה יאפשר לנו לדעת אילו עמודים מעניינים ביותר באתר, ואם אנחנו עושים פרסום- עד כמה הוא עובד ומביא תנועה כפי שציפינו.
  4. מקורות תנועה- מאיפה מגיעים הגולשים לאתר- המידע הזה יאפשר לנו לדעת באילו אפיקי שיווק להשקיע על מנת להביא גולשים לאתר, המידע הזה קריטי בעיקר כאשר אנחנו משקיעים בפרסום ממומן, בקידום אורגני ובשיתופי פעולה.
  5. גיל ומגדר- המידע הזה יאפשר לנו לדייק את הקהל שלנו , ולהבין מה הצרכים שלהם כדי לתת את הפתרון הטוב ביותר.
  6. מיקום גאוגרפי– נותן לנו מידע עד לרזולוציה של עיר לגבי הכניסות של הגולשים.

מה נלמד מדף הבית של גוגל אנליטיקס?

מידע דמוגרפי ותוכן אתר:

 

 

במערכת גוגל אנליטיקס דוחות מורכבים המיועדים למקצוענים בתחום הדטה. עם כל זאת, היא מאפשרת גם לבעלי העסקים הקטנים להנות מנתונים וידע ולהשתמש בהם לשיפור מהלכי השיווק שלהם.

אין לכם עדין גוגל אנליטקס באתר? או שאתם רוצים להפיק ממנו תובנות לקידום העסק? נשמח לעזור לכם . השאירו פניה כאן ←

 

גוגל אדס גוגל אנליטיקס
« הקודם
פוסטים אחרונים:
  • הסודות של גוגל אנליטיקס על האתר שלי
  • טריקים באלמנטור
  • איך לבלוט בתוצאות החיפוש של גוגל?
  • 5 הרכיבים הקריטים לאתר מונגש
  • גוגל לעסק שלי ובחינם!
  • מפת חשיבה לכתיבה שיווקית
  • להצטרף לחרם על פייסבוק או לא?
  • 3 השלבים לשיווק באינטרנט
  • מה ההבדל בין בוסט לפוסט לבין פרסום קמפיין במנהל המודעות של פייסבוק?
  • הדרכה להפעלת תוכנת ZOOM
  • איך סוף סוף יהיה לך אתר מרשים לעסק גם אם את ממש לא טכנולוגית, ולא מתכוונת להיות כזאת….
  • איך להפוך את היומן של גוגל ללועזי – עברי

ניווט מהיר

  • תיק עבודות
  • בניית אתרים לעמותות וארגונים
  • בניית חנויות דיגיטליות בוורדפרס
  • בניית אתרים לעסקים קטנים
  • בניית אתרים למגזר החרדי דתי
  • בניית דפי נחיתה בוורדפרס

תיקי עבודות

  • עיצוב לעסקים
  • עיצוב דפי נחיתה
  • עיצוב תדמית ולוגו

מדריכים

  • הגדלת מכירות באמצעות רשימות תפוצה
  • איך לכתוב דף נחיתה מוכר

יצירת קשר

  • זבוטינסקי 138 רמת גן, בניין בית דוד
  • 054-7261633
  • 03-9607575
  • odelya@odesign.co.il
  • הכנסו אלינו לפייסבוק

פוסטים אחרונים

הסודות של גוגל אנליטיקס על האתר שלי

טריקים באלמנטור

איך לבלוט בתוצאות החיפוש של גוגל?

מועדון STARTER

יש לכם אתר וורדפרס? מעוניינים להתניע את העסק שלכם לשלב הבא באמצעות שיווק דיגיטלי?

הצטרפו למועדון STARTER  של אודיזיין וקבלו ראשונים עידכונים ומידע חשוב בתחום השיווק בדיגיטל וניהול אתר הוורדפרס שלכם:

עיצוב ובניית אתר : ODESIGN 054-7261633
כל הזכויות שמורות 2016  |  התמונות באתר מתוך מאגר התמונות freepik
 
גלילה לראש העמוד

עצרו! אתם לקראת בניית אתר
לעסק או לארגון שלכם?

בניית אתר הוא תהליך שאם נערכים אליו נכון הוא יכול להיות מהיר ומרגש, ואם לא – הוא עלול להיות מתיש ואפילו מתסכל…

מתוך ניסיון של שנים בתחום הפקתי מדריך ייחודי לקיצור הליך בניית אתר – עבודה על פי המדריך תאפשר לכם להתארגן ביעילות
כדי שתהליך בניית האתר שלכם יהיה מהיר, חוויתי וקצר!

לקבלת המדריך במתנה :

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס