הסודות של גוגל אנליטיקס על האתר שלי

הפעלת אפשרויות הדמוגרפיה בגוגל אנליטיקס

יש לכם אתר? איך תדעו כמה אנשים מגיעים אליו ביום, או בחודש? איך תדעו אילו עמודים מעניינים את הגולשים שלכם ומהיכן הם הגיעו לאתר שלכם?

גוגל אנליטיקס יגלה את הסודות האלו!

גוגל אנליטיקס הוא כלי חינמי שפתחו בגוגל כדי לאפשר לנו לקבל מידע ונתונים חשובים על האתר שלנו.

איך משתמשים בגוגל אנליטיקס:

שלב ראשון- יש צורך לפתוח חשבון בקישור הזה ולהכניס את פרטי האתר שלנו כנכס בגוגל אנליטיקס.

שלב שני- את הקוד שקבלנו נשלח למפתח האתר על מנת שיטמיע אותו באתר שלנו. אם האתר שלכם בנוי על וורדפרס– ניתן להשתמש בתוסף Header Footer Code Manager ולהכיל את הקוד על כל דפי האתר.

שלב שלישי- להיכנס לגוגל אנליטיקס> קהל> דמוגרפיה  ולהפעיל את דוחות דמוגרפיה ותחומי עניין כדי שנוכל לצפות בנתונים על המגדר והגיל.

במידה ואתם מפרסמים קמפיינים ממומנים בגוגל אדס, מומלץ מאוד לחבר את גודל אדס לאנליטיקס, כדי שהמערכת תוכל לתת לכם מידע גם לגבי ההמרות שהגיעו מהפרסום.

עכשיו המערכת מוכנה להתחיל ולקלוט את הנתונים על האתר שלכם ולתת לכם מידע מדויק ואמין שיאפשר לכם לשדרג את הפעילות שלכם באינטרנט ולהשיג את היעדים העסקיים שלכם באופן הטוב ביותר.

מה נוכל ללמוד מגוגל אנליטיקס?

  1. משך הביקור– אם משך הביקור קצר, מסתבר שהעמודים לא מספיק מעניינים את הגולשים. סרטוני וידאו בד"כ גורמים להעלות את משך השהיה באתר.
  2. מאילו מכשירים הלקוחות נכנסים לאתר- אם נראה שרוב הקהל שלנו למשל גולש באתר  דרך המובייל- נבין שצריך להשקיע בחווית משתמש במובייל. אם רוב הגולשים משתמשים באתר דרך מחשבים נייחים או ניידים, נוכל להשקיע בעיצוב במסך רחב.
  3. אילו עמודים הכי נצפים- המידע הזה יאפשר לנו לדעת אילו עמודים מעניינים ביותר באתר, ואם אנחנו עושים פרסום- עד כמה הוא עובד ומביא תנועה כפי שציפינו.
  4. מקורות תנועה- מאיפה מגיעים הגולשים לאתר- המידע הזה יאפשר לנו לדעת באילו אפיקי שיווק להשקיע על מנת להביא גולשים לאתר, המידע הזה קריטי בעיקר כאשר אנחנו משקיעים בפרסום ממומן, בקידום אורגני ובשיתופי פעולה.
  5. גיל ומגדר- המידע הזה יאפשר לנו לדייק את הקהל שלנו , ולהבין מה הצרכים שלהם כדי לתת את הפתרון הטוב ביותר.
  6. מיקום גאוגרפי– נותן לנו מידע עד לרזולוציה של עיר לגבי הכניסות של הגולשים.

מה נלמד מדף הבית של גוגל אנליטיקס?

מידע דמוגרפי ותוכן אתר:

 

 

במערכת גוגל אנליטיקס דוחות מורכבים המיועדים למקצוענים בתחום הדטה. עם כל זאת, היא מאפשרת גם לבעלי העסקים הקטנים להנות מנתונים וידע ולהשתמש בהם לשיפור מהלכי השיווק שלהם.

אין לכם עדין גוגל אנליטקס באתר? או שאתם רוצים להפיק ממנו תובנות לקידום העסק? נשמח לעזור לכם . השאירו פניה כאן ←

 

תמונה של אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי מומחית לשיווק דיגיטלי מתקדם ובעלת סוכנות המדיה אודיזיין לבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות החברתיות החל משנת 2012. מעבירה קורסים וסדנאות בשיווק דיגיטלי בפלטפורמות שונות: מעוף, מנהיגות עסקית צעירה, תמך ועוד.
גלילה לראש העמוד

לחזור אליכם בטלפון
עם הצעה משתלמת במיוחד
לבניית אתר וורדפרס?

מקפיצים מכירות!

קבלו במתנה את המדריך האינטרקטיבי שיגלה לכם איך אתר אינטרנט יעבוד בשבילכם ויקפיץ לכם את המכירות והשיווק!

דילוג לתוכן