דף נחיתה שיווקי הוא עמוד שבו אמורים לנחות כל הגולשים שהקליקו על מודעה פרסומית שלנו בגוגל או על קישור ששלחנו בניוזלטר לכל רשימת התפוצה. זהו עמוד בעל חשיבות עצומה שכן הוא מהווה מעיין מעבר בין הפרסום שלנו לבין העסק עצמו, ותפקידו להשיג כמה שיותר המרות עבורנו. המרה היא הפיכתו של גולש בדף הנחיתה ללקוח, וזה נעשה באמצעות יצירת קשר ע"י השארת פרטים בדף הנחיתה.

כל עסק המעוניין בבניית דף נחיתה שיווקי, מודע לעובדה כי עיצוב דפי נחיתה ושימת דגש על צבעים, גודל פונט, תמונות ועוד, משפיעים על כמות ההמרות של אותו עמוד. בניית דף נחיתה מעוצב אמנם דורשת השקעה בעיצוב גרפי, אולם התוצאה תהיה הרבה יותר שיווקית ומוכרת מאשר לעצב דף נחיתה חינם דרך האינטרנט.  את דף הנחיתה יש לעצב בצורה שתעביר את המסר בפשטות ובמהירות.

דף נחיתה שיווקי ויעיל, יכיל את מרבית האלמנטים הבאים:

  1. כותרת ראשית חזקה שמדברת על התועלת
  2. כותרת המשנה מייצרת סקרנות וגורמת להמשיך בקריאה של הטקסט מתחת
  3. פסקה הראשית שבאה להסביר קצת את הכותרות
  4. תמונת גיבור שאמורה לתת חיזוק לכותרת
  5. רשימת תועלות או יתרונות של שימוש במוצר
  6. הוכחה חברתית ו "לחץ חברתי" (ציטוטים מעיונים וכד')

דוגמאות לדפי נחיתה שלי:


עיצוב דפי נחיתה
עיצוב דפי נחיתה
עיצוב דפי נחיתה
עיצוב דפי נחיתה
עיצוב דפי נחיתה
אודיזיין- עיצוב דפי נחיתה
אודיזיין- עיצוב דפי נחיתה
אודיזיין- עיצוב דפי נחיתה
אודיזיין- עיצוב דפי נחיתה