5 כלים עוצמתיים שיגדילו משמעותית את ההמרה באתר שלכם

להגדיל את ההמרה באתר

בניתם אתר וורדפרס מהמם, מעוצב בקפידה , משדר את ערכי המותג שלך , כל החברים שהראיתם להם את האתר התפעלו, אבל תכלס' למרות שיש גולשים – בקושי מגיעות פניות מהאתר.

קבלו 5 כלים עוצמתיים שיגדילו משמעותית את ההמרה באתר ויניעו את הגולשים לבצע את הפעולה שאתם רוצים- לרכוש, להשאיר פניה, להירשם לניוזלטר, להתרשם ממבצע מיוחד ועוד.

 

1. כפתור חיוג חינם-

זהו כפתור שבלחיצה עליו הלקוח מקבל שיחה טלפונית מיידית למס' שהשאיר.
למה זה טוב?
הלקוח יצור אתכם קשר מיידי ולא ידחה את ההתקשרות ולבסוף ישכח שרצה ליצור אתכם קשר. ביטוי שמבטא את התועלת של כפתור החיוג הוא- "להכות בברזל בעודו חם". עכשיו הגולש מתעניין בפתרון שיש לכם לכאב או לצורך שלו- אז דברו איתו עכשיו.
להגדיל את ההמרה באתר

2. צ'אט און ליין- 

זוהי חלונית הממוקמת בצד המסך ומאפשרת לגולש להתכתב באותו רגע עם החברה.

 

למה זה טוב?
הגולש נתקל בשאלה לגבי המוצר או השירות , לא תמיד נוח להרים טלפון, וכך בקלות יש לכם את היכולת לענות לו מיידית. השימוש בצ'אט יעיל מאוד באתרי מכירות.

 

אפרופו הפוסט שהעלתה אפרת בפורום קשרים בנושא :10 שיטות שיווק שמעצבנות לקוחות – יש צ'אט שבאמת מעצבן וזו הנציגה הוירטואלית שקופצת ושואלת אתכם במה היא יכולה לעזור… אבל גם את זה היום אפשר לעשות ב"עדינות"- ורק אחרי לחיצה על התמונה של הנציגה , היא באה לעזרתנו…
להגדיל את ההמרה באתר

3. ארבעת כפתורי הקסם במובייל

אילו 4 כפתורים היושבים בתחתית המסך במובייל ומאפשרים בלחיצת כפתור- להתקשר אליכם, לשלוח  מייל, SMS או לקבל את ההדרכה אך להגיע אליכם באמצעות הWAZE.

 

למה זה טוב?
הלקוח לא צריך לחפש את מס' הטלפון שלכם בין כל עמודי האתר או לחפש את טופס יצירת הקשר- בלחיצת כפתור הוא מטלפן או שולח הודעה. אם הלקוח רוצה להגיע לחנות שלם- בלחיצה על כפתור הWAZE הוא מקבל את הדרך הקצרה ביותר עד לעסק שלכם.
זהו ממש תוסף חובה לאתרים שחלק מקהל היעד שלהם גולש מהמובייל.

להגדיל את ההמרה באתר

4. באנר דביק בראש העמוד

 
זהו באנר הממוקם לכל רוחב המסך בחלקו העליון – מעל האתר ומפנה את תומת הלב של הגולש למה שאתם רוצים- הרשמה לכנס, לניוזלטר, רכישת מוצר במבצע וכד'

 

למה זה טוב? 
יש לכם מוצר חדש ואתם רוצים לספר עליו ללקוח בלי לעשות שינוי במבנה דף הבית,  פשוט תעלו את המידע הזה לבאנר והוא תפוס את העין של הגולש ויכוון אותו לבצע את הפעולה שאתם רוצים.

להגדיל את ההמרה באתר

5. פופאפ

זוהי חלונית שקופצת לגולש לאחר שנכנס לאתר ומונעת את האפשרות להמשיך לגלוש באתר מבלי להתייחס לתוכן שקופץ.

 

למה זה טוב?
כך אתם "מכריחים את הגולש" להתייחס למבצע שלכם, להירשם לניוזלטר, לשתף או כל משהו אחר שחשוב לכם. כמובן הגולש יכול ללחוץ על הX ולבחור לא לבצע את מה שרציתם.
ברור שחשוב להשתמש בתוסף הזה בחכמה ולהגדיר, נניח פעמיים ראשונות, כשהלקוח הגיע לאתר שלנו, יקפוץ לו הפופאפ – ולא כל פעם שהוא יכנס.

להגדיל את ההמרה באתר

חשוב לכם להגדיל את ההמרה באתר שלכם ולקבל יותר פניות?
התקשרו ל:  052-7612633 או השאירו פניה בצד שמאל ואצור אתכם קשר תוך מס' שעות.
השארת תגובה

אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי

אודליה קוזלובסקי מומחית לשיווק דיגיטלי מתקדם ובעלת סוכנות המדיה אודיזיין לבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות החברתיות החל משנת 2012. מעבירה קורסים וסדנאות בשיווק דיגיטלי בפלטפורמות שונות: מעוף, מנהיגות עסקית צעירה, תמך ועוד.
גלילה לראש העמוד

לחזור אליכם בטלפון
עם הצעה משתלמת במיוחד
לבניית אתר וורדפרס?

מקפיצים מכירות!

קבלו במתנה את המדריך האינטרקטיבי שיגלה לכם איך אתר אינטרנט יעבוד בשבילכם ויקפיץ לכם את המכירות והשיווק!

דילוג לתוכן